Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1390شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز)فهیمه طباطبایی; بابک اخگر; سید محمدرضا ناصرزاده
1390مدلي تركيبي جهت پيش بيني نيت تداوم يادگيري الكترونيكيرويا سپهرنيا; علي كرمانشاه; مهدي كاظمي
1390ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)بابک اخگر; سیدمحمدرضا ناصرزاده; فهیمه طباطبایی
1390ارائه يك مدل جامع از مسير رضايت مندي يادگيرنده الكترونيكي (مطالعه موردي: مؤسسه آموزش عالي الكترونيكي مهرالبرز)بابك اخگر; سيد محمدرضا ناصرزاده; فهيمه طباطبايي
t872113017.pdf.jpg1390مدلی ترکیبی جهت پیش بینی نیت تداوم یادگیری الکترونیکیدکتر علی کرمانشاه; دکتر مهدی کاظمی; رویا سپهرنیا
t86113004.pdf.jpg1390تعیین مشخصه های خدمات در نظام آموزش عالی مجازی براساس روش کیو اف دی (مورد مطالعه : مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات موسسه آموزش عالی مهرالبرز(مجازی))مهرنوش سمیعی اصفهانی
t871113022.pdf.jpg1390تأثیر اینترنت بر رفتار خرید صنعتی در شرکت های کوچک و متوسطمنا عباسی
5-m-persian.pdf.jpg1390بررسي محصولات جديد ارائه شده توسط رسانههاي ديجيتال با تاکيد بر تلويزيون موبايلتورج قربانعلي زاده; مهسا اسکندرزاده
6-m-persian.pdf.jpg1390طراح ی استراتژ ي سازمان با استفاده از نتایج مدل تعالی با رویکرد BSCمهسا اسکندرزاده; تورج قربانعلی زاده
12-m-persian.pdf.jpg1390ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد مشتريانمحمدعلي شاه حسيني; امير اخلاصي; كمال رحماني