مدیریت فناوری اطلاعات Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 1616
< previous   more >
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1403Investigating The Effect Of Effective Parameters On Managing System And E-Marketing StrategiesAmin Lesani Chalkiasari
1403ایجاد مدل یادگیری تطبیقی بر مبنای شبکه ی عصبی خود سازمانده به منظور خوشه بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکیآرش قاضی سعیدی
1403Assessing the Role of Big Data in the Evolution of Business Intelligence and Its Impact on MarketingAmin Lesani Chalkiasari
1403طراحی مدل مناسب تجاری سازی فناوری در شرکت های دانش بنیان با استفاده از روش داده بنیاد (مورد مطالعه: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)زهرا رحیمی
1402مدل‌سازی و پیش‌بینی قصد خرید تلفن همراه کاربران توییتر بر مبنای تحلیل احساساتمینا نوروزی; آمنه خدیور; فاطمه عباسی
1402مروری بر استفاده از شبکه های عصبی شبیه سازی شده در تبیین ریسک اعتباری مشتریان بانک ها؛ اهمیت و ضرورت بازنگری با روش های نوینمجتبی هداوند; حمیدرضا معصومی خلجی
1402بهینه سازی جریان حمل و نقل ترافیکی از طریق الگوریتم های یادگیری مبتنی بر شبکه عصبیمحمد نیک فلاح; مریم سیدی پور; امیر بختیاری باباپیری
1401برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزهاناصر فتحی; سمیه عربی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاکعادل پورقنبر; اعظم توکلی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاینامید مبارکی; پریسا حاصلی; حامد حیدری
1398اندازه گیری و سناریوسازی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب وکار با بهره گیری از تکنیک نقشه های شناختی فازیمحمدرضا صادقي مقدم; حسين صفري; طاها منصوري; علي صفري
1399تاثیر ویژگی های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام)محمدتقی تقوی فرد; جلال رضایی نور; مهدی سیف الهی; نرگس آقاخانی
1399بررسی پیشرانهای موثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب وکارهای پلتفرمیحامد حیدری; سید مصطفی شاکریان; مریم معظمی گودرزی
1399رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه ایمحمدتقی تقوی فرد; عاطفه مهرپرورحسینی; شیما صالحی مقدم
1399بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهرانمحمدتقی تقوی فرد; الهام عرب بافرانی; زهره فرزانیان
1399مدل خوشه بندی و پیش بینی ارزش طول عمر مشتری (مورد مطالعه: مشتریان مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران)فاطمه نبي زاده; سعید روحانی
2013Effects of components of organizational culture and information technology on the implementation of knowledge management in Mazandaran University of Medical Sciences, 2012Maryam Motamedi Joybari; Aryan Gholipour; Jamshid Yazdani Charati
1393شناسایی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان سازمان های تامین اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل)جلال رضائی نور; حمیدرضا ضرغامی; یاسر ممشی
1393ارایه مدل مفهومی براساس عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در گروه شرکت های همکاران سیستمجلال رضایی نور; محمدعلی شا هحسینی; سروش خسروی
2015Investigating Critical Success Factors in Implementing ITIL Framework: The case of a developing countryMohammad Mehrabioun; Ahad Zare Ravasan; Homa Hamidi
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 1616
< previous   more >

Discover & Search