مدیریت فناوری اطلاعات Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 1594
< previous   more >
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1393طراحی دستیار هوشمند آموزشی مبتنی بر عامل و بررسی اثربخشی آن در پرتال هاي یادگیري الکترونیکیدکتر سعید روحانی; سید وحید میرحسینی
1392بررسي رابطه مؤلفه هاي فرهنگ سازماني و فن آوري اطلاعات در پياده سازي مديريت دانش در دانشگاه علوم پزشكي مازندران درسال 1391مريم معتمدي جويباری; آرین قلی پور; جمشید یزدانی چراتی
1402مدل‌سازی و پیش‌بینی قصد خرید تلفن همراه کاربران توییتر بر مبنای تحلیل احساساتمینا نوروزی; آمنه خدیور; فاطمه عباسی
1402مروری بر استفاده از شبکه های عصبی شبیه سازی شده در تبیین ریسک اعتباری مشتریان بانک ها؛ اهمیت و ضرورت بازنگری با روش های نوینمجتبی هداوند; حمیدرضا معصومی خلجی
1402بهینه سازی جریان حمل و نقل ترافیکی از طریق الگوریتم های یادگیری مبتنی بر شبکه عصبیمحمد نیک فلاح; مریم سیدی پور; امیر بختیاری باباپیری
1401برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزهاناصر فتحی; سمیه عربی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاکعادل پورقنبر; اعظم توکلی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاینامید مبارکی; پریسا حاصلی; حامد حیدری
1398اندازه گیری و سناریوسازی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب وکار با بهره گیری از تکنیک نقشه های شناختی فازیمحمدرضا صادقي مقدم; حسين صفري; طاها منصوري; علي صفري
1399تاثیر ویژگی های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام)محمدتقی تقوی فرد; جلال رضایی نور; مهدی سیف الهی; نرگس آقاخانی
1399بررسی پیشرانهای موثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب وکارهای پلتفرمیحامد حیدری; سید مصطفی شاکریان; مریم معظمی گودرزی
1399رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه ایمحمدتقی تقوی فرد; عاطفه مهرپرورحسینی; شیما صالحی مقدم
1399بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهرانمحمدتقی تقوی فرد; الهام عرب بافرانی; زهره فرزانیان
1399مدل خوشه بندی و پیش بینی ارزش طول عمر مشتری (مورد مطالعه: مشتریان مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران)فاطمه نبي زاده; سعید روحانی
2013Effects of components of organizational culture and information technology on the implementation of knowledge management in Mazandaran University of Medical Sciences, 2012Maryam Motamedi Joybari; Aryan Gholipour; Jamshid Yazdani Charati
1393شناسایی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان سازمان های تامین اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل)جلال رضائی نور; حمیدرضا ضرغامی; یاسر ممشی
1393ارایه مدل مفهومی براساس عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در گروه شرکت های همکاران سیستمجلال رضایی نور; محمدعلی شا هحسینی; سروش خسروی
2015Investigating Critical Success Factors in Implementing ITIL Framework: The case of a developing countryMohammad Mehrabioun; Ahad Zare Ravasan; Homa Hamidi
1394بررسي و اولويت بندي مخاطرات برونسپاري (ICT) پروژه هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات (مطالعة موردي: پروژههاي زيرساخت فناوري اطلاعات و ارتباطات)خوانساری زاده سیداحسان; شیرمحمدی مهدی
1394شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیانسیدجمال الدین حسینی; نرگس آقاخانی; جلال رضایی نور
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 1594
< previous   more >

Discover & Search