مدیریت فناوری اطلاعات صفحه اصلی مجموعه

مرور
دکمه اشتراک را بفشارید تا ورودی های جدید را روزانه از طریق ایمیل به شما اطلاع دهیم. RSS Feed
رکورد های این مجموعه ( مرتب شده براساس تاریخ ورود به ترتیب صعودی ) 1 تا 20 از 1594
 بعدی >
تصویرتاریخ انتشارعنوان پدیدآورنده
1398مقایسه تاثیر تحلیل احساسات و رتبه بندي کاربران بر عملکرد سیستم هاي پیشنهاد دهندهفاطمه عباسی; آمنه خدیور
1399تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی )نمونه پژوهش: صنعت بیمه(سارا فرنیا; آمنه خدیور; فاطمه عباسی
2016Modeling Flexibility Capabilities of IT-based Supply Chain, Using a Grey-based DEMATEL MethodMazaheri Asad, Mohsen; Mohammadi, Vahid; Shirani, Mania
2014An ‘ERP’ Selection Framework for Construction Industry Based on FAHPRouhani, Saeed; Shahhosseini, Mohammad A; Rouhi, Bahar
2014A Review for the Online Social Networks Literature (2005-2011)Zare Ravasan, Ahad; Rouhani, Saeed; Asgary, Sara
2011An Energy Efficient Coverage Method for Clustered Wireless Sensor NetworksShanbehzadeh, J.; Mehrani, M.; Sarrafzadeh, A.; Razaghi, Z.
2013Identification and Classification of Affecting Factors on E-Tourism in IranRouhani, Saeed; Zare Ravasan, Ahad; Hamidi, Homa; Vosough, Sherlie
2013Creation and Application of Expert System Framework in Granting the Credit FacilitiesHoseini, Somaye; Kermanshah, Ali; Saraf Zadeh, Abdol Hossein
2011Series Solutions with Convergence-Control Parameter for Three Highly Non-Linear PDEs: KdV, Kawahara and Gardner equationsDinarvand, Saeed; Khosravi, Soroush; Khoosheh, Hasan; Nasrollahzadeh, Mohsen
2013An Investigation of the Relationship between Learning Management System and Learning Outcomes: Mehralborz Virtual University Case StudyJabbarianpour, Ali; Yarmohammadzadeh, Peyman
2011The role of socialization in Knowledge management in virtual teamsAkhgar, Artemis; Gholipour, Aryan
2013Factors Influencing On Acceptance Of E-Learning System Among Clerks In Financial Institution: A Case Study Of Banks In Shiraz CitySarkari, Malihe; Amini Lari, Mansoor; Miremadi, Alireza
2014Evaluation of Individual Customers’ Satisfaction Level: A Survey of E-Banking Quality of Service in Tosse’eh Credit InstituteHasanzadeh, Saeed; Taghavifard, Mohammad Taghi; Rouhani, Saeed; Sarkari, Malihe
2014Business Intelligence Evaluation Framework for Core Banking Systems using Fuzzy TOPSIS MethodHamidi, Homa; Nikkhah, Hamid Reza; Rouhani, Saeed
2014The Factors Affecting E- banking User‘s loyaltyTajari, Kazhal; Gholipor, Aryan
2014An Investigation of BI Implementation Critical Success Factors in Iranian ContextZare Ravasan, Ahad; Rabiee Savoji, Sogol
2012Review Study: Business Intelligence Concepts and ApproachesRouhani, Saeed; Asgari, Sara; Mirhosseini, Seyed Vahid
1390ارائه يك مدل جامع از مسير رضايت مندي يادگيرنده الكترونيكي (مطالعه موردي: مؤسسه آموزش عالي الكترونيكي مهرالبرز)بابك اخگر; سيد محمدرضا ناصرزاده; فهيمه طباطبايي
1391گونه شناسی ارزشهای افراد و ارتباط آن با گشت زنی اینترنتیآرین قلی پور; مریم بامداد
1390مدلي تركيبي جهت پيش بيني نيت تداوم يادگيري الكترونيكيرويا سپهرنيا; علي كرمانشاه; مهدي كاظمي
رکورد های این مجموعه ( مرتب شده براساس تاریخ ورود به ترتیب صعودی ) 1 تا 20 از 1594
 بعدی >

آمار پایگاه