Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4971
Title: استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)
Authors: محسن نمازی;ربابه تاجیک
subject: مدیریت دانش ، وفاداری مشتری ، مشتریان مخابرات
Year: 1402
Abstract: این پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش ۱ توصیفی- همبستگی میباشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستانامیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، ۲۱۹ نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شده است. دادهها در این پژوهش از طریق نرمافزار آماری spss ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ۷۸۳،۰ است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ۷۸۰،۰ R میباشد که یعنی ۷۸/۳ درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4971
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
751.pdf1.31 MBAdobe PDF
Title: استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)
Authors: محسن نمازی;ربابه تاجیک
subject: مدیریت دانش ، وفاداری مشتری ، مشتریان مخابرات
Year: 1402
Abstract: این پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش ۱ توصیفی- همبستگی میباشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستانامیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، ۲۱۹ نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شده است. دادهها در این پژوهش از طریق نرمافزار آماری spss ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ۷۸۳،۰ است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ۷۸۰،۰ R میباشد که یعنی ۷۸/۳ درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4971
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
751.pdf1.31 MBAdobe PDF
Title: استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)
Authors: محسن نمازی;ربابه تاجیک
subject: مدیریت دانش ، وفاداری مشتری ، مشتریان مخابرات
Year: 1402
Abstract: این پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش ۱ توصیفی- همبستگی میباشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستانامیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، ۲۱۹ نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شده است. دادهها در این پژوهش از طریق نرمافزار آماری spss ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ۷۸۳،۰ است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ۷۸۰،۰ R میباشد که یعنی ۷۸/۳ درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4971
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
751.pdf1.31 MBAdobe PDF