Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحسن نمازی-
dc.contributorربابه تاجیک-
dc.date.accessioned2025-06-08T21:11:40Z-
dc.date.available2025-06-08T21:11:40Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4971-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش ۱ توصیفی- همبستگی میباشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستانامیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، ۲۱۹ نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شده است. دادهها در این پژوهش از طریق نرمافزار آماری spss ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ۷۸۳،۰ است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ۷۸۰،۰ R میباشد که یعنی ۷۸/۳ درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، وفاداری مشتری ، مشتریان مخابراتen_US
dc.titleاستفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
751.pdf1.31 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحسن نمازی-
dc.contributorربابه تاجیک-
dc.date.accessioned2025-06-08T21:11:40Z-
dc.date.available2025-06-08T21:11:40Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4971-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش ۱ توصیفی- همبستگی میباشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستانامیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، ۲۱۹ نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شده است. دادهها در این پژوهش از طریق نرمافزار آماری spss ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ۷۸۳،۰ است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ۷۸۰،۰ R میباشد که یعنی ۷۸/۳ درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، وفاداری مشتری ، مشتریان مخابراتen_US
dc.titleاستفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
751.pdf1.31 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحسن نمازی-
dc.contributorربابه تاجیک-
dc.date.accessioned2025-06-08T21:11:40Z-
dc.date.available2025-06-08T21:11:40Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4971-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف استفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات و بصورت مطالعه موردی در اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان انجام پذیرفته است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، بنیادی است و روش انجام پژوهش ۱ توصیفی- همبستگی میباشد و از شاخه تحقیقات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اداره مخابرات شهرستانامیدیه خوزستان بود. حجم نمونه براساس نرم افزار G*power، ۲۱۹ نفر محاسبه شد و در این پژوهش از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شده است. دادهها در این پژوهش از طریق نرمافزار آماری spss ۲۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت بررسی فرضیه ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش بیانگر این بود که همبستگی بین نقش مدیریت دانش در افزایش وفاداری مشتریان مخابرات برابر با ۷۸۳،۰ است و میزان ضریب تبیین رگرسیون برابر با ۷۸۰،۰ R میباشد که یعنی ۷۸/۳ درصد از تغییر در وفاداری مشتریان مربوط به مدیریت دانش است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، وفاداری مشتری ، مشتریان مخابراتen_US
dc.titleاستفاده از مدیریت دانش برای افزایش وفاداری مشتری در بخش مخابرات (مطالعه موردی: اداره مخابرات شهرستان امیدیه خوزستان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
751.pdf1.31 MBAdobe PDF