Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4807
Title: بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
Authors: امید مبارکی;پریسا حاصلی;حامد حیدری
subject: سهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاری
Year: 1401
Abstract: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4807
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
670.pdf651.35 kBAdobe PDF
Title: بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
Authors: امید مبارکی;پریسا حاصلی;حامد حیدری
subject: سهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاری
Year: 1401
Abstract: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4807
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
670.pdf651.35 kBAdobe PDF
Title: بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
Authors: امید مبارکی;پریسا حاصلی;حامد حیدری
subject: سهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاری
Year: 1401
Abstract: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4807
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
670.pdf651.35 kBAdobe PDF