Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامید مبارکی-
dc.contributorپریسا حاصلی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-05-05T11:25:04Z-
dc.date.available2023-05-05T11:25:04Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4807-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectسهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاریen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
670.pdf651.35 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامید مبارکی-
dc.contributorپریسا حاصلی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-05-05T11:25:04Z-
dc.date.available2023-05-05T11:25:04Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4807-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectسهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاریen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
670.pdf651.35 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorامید مبارکی-
dc.contributorپریسا حاصلی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-05-05T11:25:04Z-
dc.date.available2023-05-05T11:25:04Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4807-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectسهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاریen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
670.pdf651.35 kBAdobe PDF