جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4807
عنوان: بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
پدیدآورنده: امید مبارکی;پریسا حاصلی;حامد حیدری
کلید واژه ها: سهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاری
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4807
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
670.pdf651.35 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
پدیدآورنده: امید مبارکی;پریسا حاصلی;حامد حیدری
کلید واژه ها: سهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاری
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4807
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
670.pdf651.35 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
پدیدآورنده: امید مبارکی;پریسا حاصلی;حامد حیدری
کلید واژه ها: سهولت استفاده ، نگرش خرید ، وفاداری ، خرده فروشی ، مدلسازی معادلات ساختاری
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین را هدف قرار داده است. به این منظور بامطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر فرکانس های خرید استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاریشکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران اسن پمارکت تشکیل داده اند که تعداد ۱۲۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست. تجزیه وتحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی ۱ با استفاده از نرم افزار اسمارتپی ال اس ۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد سهولت استفاده و لذت بردن بر نگرش خرید و نگرش برافزایش فرکانس خرید تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای مدیران اپلیکیشن خرده فروشی فراهم می کند تا بادرک این عوامل، بتوانند از میزان خرید مشتریان را افزایش دهند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4807
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
670.pdf651.35 kBAdobe PDF