تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 141 to 160 of 734
< previous   more >
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
327.pdf.jpg1401اندازه گیری تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر توانمندسازی کارکنان شرکت های زیرمجموعه وزارت نیروحمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی; علیرضا عرب
323.pdf.jpg1401بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود عملکرد کارکنان بانک سپهسهیل متولیان
322.pdf.jpg1401نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت و ارزش ویژه برند شرکتزهرا واحدی
321.pdf.jpg1401نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتهازهرا واحدی
320.pdf.jpg1401عوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)بهنام آقاخانیان فریدنی
319.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری لوازم خانگیبهناز حمیدی پور; شادی نعیم آبادی
318.pdf.jpg1401شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر در پیش بینی بهترین زمان خرید مواد اولیه با استفاده از داده های گذشته (مطالعه موردی یکی از صنایع کاغذ سازی)سیاوش یاسمین; شادی نعیم آبادی
317.pdf.jpg1401بررسی استراتژی های شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان و انتخاب برترین استراتژی از طریق روشهای SWOT و AHPالهام خداشناس نهزمی
305.pdf.jpg1401بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالینرگس السادات فاطمی; شادی نعیم آبادی
NDMCONFT05_069.pdf.jpg1395ارائه مدلی برای معرفی رابطه بین عملکرد برند و اقدام خرید مشتریانحمیدرضا رضوانی; متين رسام
NDMCONFT05_029.pdf.jpg1395ارائه روشی برای دسته بندی عوامل موثر بر تعمیرات و نگهداری لوکوموتیوهای راه آهن وتعیین استراتژی های آنحميدرضا رضواني; شبنم حسن زاده آذرکورعباسلو
ICAMIB02_049.pdf.jpg1395بررسی عوامل موثر بر تصمیم انتقال تکنولوژی تولید در صنعت پلاستیک- پریفرمافسانه نیک محمدی; حامد علینژاد سهرابی; حميدرضا رضواني; میترا کوچه مشکی
ICHMB01_039.pdf.jpg1399آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)حمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی; محمدمهدی بکی شهرضا; حمید آقایی فاروجی
NICONF07_109.pdf.jpg1399تحلیل استراتژیک نوسازی و بهسازی بافت فرسوده با رویکرد بازآفرینی شهری، مورد مطالعه: محله عودلاجان منطقه 12 شهرداری تهرانحمیدرضا رضوانی; فاضل جلائی نوبری
ICMET07_045.pdf.jpg1399بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهرانحمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی; لیلا علیرضایی; رحیم فرهمندنسب
CIROB01_014.pdf.jpg1399همسویی قابلیت های انعطاف پذیری فن آوری اطلاعات، شبکه سازی و جذب دانش عاملی موثر بر عملکرد نوآورانه سازمانحمیدرضا رضوانی; مجید خالقی راد
MSICONF01_021.pdf.jpg1395بررسی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت استراتژیک دانش در بخش خدمات بانکیحمیدرضا رضوانی; زهرا شیرنسب
MPPE01_129.pdf.jpg1396بررسی رابطه بين مدیریت دانش بر انجام عملکرد خالقانه سازمان )موردمطالعه: تمامی 5 واحد شرکت توزیع برق استان کردستان )سنندج(حمیدرضا رضوانی; زهرا شیرنسب
JR_JAES-11-36_004.pdf.jpg1400تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و تعیین درجه اهمیت آنها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(BSC) در شرکت پایانه های نفتی ایرانحسین یعقوبی زاده; عباس منوریان; حمیدرضا رضوانی; علی رحیمی
NAMEAR01_014.pdf.jpg1400شناسایی فاکتورهای افزایش سهم بازار و چگونگی اعمال آنها و سودآوری در صنعت بیمهحمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی; سیدسعید حسینی آغوزبنی
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 141 to 160 of 734
< previous   more >

Discover & Search