تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی صفحه اصلی مجموعه

مرور
دکمه اشتراک را بفشارید تا ورودی های جدید را روزانه از طریق ایمیل به شما اطلاع دهیم. RSS Feed
رکورد های این مجموعه ( مرتب شده براساس تاریخ ورود به ترتیب صعودی ) 1 تا 20 از 734
 بعدی >
تصویرتاریخ انتشارعنوان پدیدآورنده
13-m-persian.pdf.jpg1393نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنانمحمدتقی تقوی فر; معصومه حاجیان; الهام پور سیاح; مرتضی طحان
12-m-persian.pdf.jpg1390ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد مشتريانمحمدعلي شاه حسيني; امير اخلاصي; كمال رحماني
11-m-persian.pdf.jpg1392اولویت بندي اقدامات استراتژیک شرکت فولاد خوزستان با روش TOPSISزهره زرگران خوزانی; محسن شیري بابادي
10-m-persian.pdf.jpg1392بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذاییحمیدرضا رضوانی; اکرم السادات رشیدایی
9-m-persian.pdf.jpg1393مدلسازی انتخاب نرم افزار ERP برای سازمانهای ایرانی بر اساس روابط علی و معلولیمحمد گمنام سفیدداربنی; رامین فرخی; مهدی مزرعه لی; محسن مظاهری اسد
8-m-persian.pdf.jpg1393بررسی آمادگی پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) در صنایع چوب و کاغذ مازندرانسیمین ابراهیمی کرمانی; دکتر نسترن حاجی حیدری; دکتر سعید روحانی
7-m-persian.pdf.jpg1391انبارش و جانمايي اقلام انبار با استفاده از فناوري گروهي و به كارگيري الگوريتم ابتكاريپويا عليرضا; كرمانشاهيان يونس
6-m-persian.pdf.jpg1390طراح ی استراتژ ي سازمان با استفاده از نتایج مدل تعالی با رویکرد BSCمهسا اسکندرزاده; تورج قربانعلی زاده
5-m-persian.pdf.jpg1390بررسي محصولات جديد ارائه شده توسط رسانههاي ديجيتال با تاکيد بر تلويزيون موبايلتورج قربانعلي زاده; مهسا اسکندرزاده
4-m-persian.pdf.jpg1391شناسایی فرصتها و شاخصهای کارآفرینی جهت ارائه راهبردهای ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین خانواده هافاطمه مظلوم; تورج قربانعلی زاده; رامین فرخی
3-m-persian.pdf.jpg1392اولویت بندي خوشه هاي کسب و کار استان گیلان با استفاده از روش TOPSISمحمد گمنام سفیدداربنی; علی شهابی
2-m-persian.pdf.jpg1395ارزیابی سیستم تولید، فرآیند ساخت و لجستیک و تکنولوژي جاري شرکتهاي ولوو و رنو در شرکت سایپا دیزلعلیرضا یوسفی; پرویز فتاحی
1-m-persian.pdf.jpg1391شناسايي و دسته بندي ويژگي هاي سيستم آموزش الکترونيکي براساس مدل کانو در دانشگاه هاي مجازي ايرانحميدرضا رضوانی; هادی درگاهی
9-m-english.pdf.jpg2012The relationship between brand personality and customer personality, gender and income: A case study of the cell phone market in IranEkhlassi, Amir; Hassani Nezhad, Majid; Ashkan Far, Siamak; Rahmani, Kamal
8-m-english.pdf.jpg2012Investigating the Influence of Knowledge Management Processes on Organizational Learning in pp.r Pipe and Fittings Production IndustrialAllameh, Sayyed Mohsen; Nekoui Brojeni, Zohreh; Khazaei Pool, Javad
7-m-english.pdf.jpg2013DEVISING A BRANDING MODEL FOR MEGA- PROJECTS IN ENTERTAINMENT, RESIDENTIAL, TOURISM AND SPORT IN IRANEkhlassi, Amir; Divandari, Ali; Rahmani, Kamal
6-m-english.pdf.jpg2012The Role of Human Resource System on Crisis ResolveHaddadzadeh, Abbas; Sharif Paghaleh, Marzieh
5-m-english.pdf.jpg2012Numerical and Experimental Investigation of the Effect of Fiber Orientation on Crash Behavior of Composite Hat Shape Energy AbsorberTavasoli, Naser; Darvizeh, Abolfazl; Ganjahi, H.; Sabet, S.A
4-m-english.pdf.jpg2013Exploring the relationship between workaholism and personality traits among public organization managersFayyazi, Marjan; Eslami, Ghasem; Kermanshahian, Yoones; Mazloomhoseini, Negar
3-m-english.pdf.jpg2014The Influence of Service Quality on Repurchases Intention: Mediating Role of Customer Satisfaction, Trust and CommitmentOraei, Mohammad; Mohammadpoor, Ezatollah; Khodaverdi, Hosein
رکورد های این مجموعه ( مرتب شده براساس تاریخ ورود به ترتیب صعودی ) 1 تا 20 از 734
 بعدی >

آمار پایگاه