Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4284
Title: نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتها
Authors: زهرا واحدی
subject: کیفیت ، مدیریت کیفیت ، موانع موفقیت ، مزایا ، معایب
Year: 1401
Abstract: امروزه اکثر سازمان ها دریافته اند که ارتقای کیفیت کالاها و خدمات شرط لازم برای بقا و حضور در بازار و رقابت جهانی است. تمام اهمیت وجایگاه حیاتی سیستم مدیریت کیفیت «ایزو» در سازمان ها، هنوز مبانی روشن و قابل استفاده ای از آن در اختیار مدیران و سازمان ها قرار نگرفته است و کمتر نمونه های موفقی را در سازمان ها احساس می کنیم. هدف از این مطالعه نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بهبود فرآیند تجارت داخلیو صادرات در شرکت های تولیدی می باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4284
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321.pdf470.8 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتها
Authors: زهرا واحدی
subject: کیفیت ، مدیریت کیفیت ، موانع موفقیت ، مزایا ، معایب
Year: 1401
Abstract: امروزه اکثر سازمان ها دریافته اند که ارتقای کیفیت کالاها و خدمات شرط لازم برای بقا و حضور در بازار و رقابت جهانی است. تمام اهمیت وجایگاه حیاتی سیستم مدیریت کیفیت «ایزو» در سازمان ها، هنوز مبانی روشن و قابل استفاده ای از آن در اختیار مدیران و سازمان ها قرار نگرفته است و کمتر نمونه های موفقی را در سازمان ها احساس می کنیم. هدف از این مطالعه نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بهبود فرآیند تجارت داخلیو صادرات در شرکت های تولیدی می باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4284
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321.pdf470.8 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتها
Authors: زهرا واحدی
subject: کیفیت ، مدیریت کیفیت ، موانع موفقیت ، مزایا ، معایب
Year: 1401
Abstract: امروزه اکثر سازمان ها دریافته اند که ارتقای کیفیت کالاها و خدمات شرط لازم برای بقا و حضور در بازار و رقابت جهانی است. تمام اهمیت وجایگاه حیاتی سیستم مدیریت کیفیت «ایزو» در سازمان ها، هنوز مبانی روشن و قابل استفاده ای از آن در اختیار مدیران و سازمان ها قرار نگرفته است و کمتر نمونه های موفقی را در سازمان ها احساس می کنیم. هدف از این مطالعه نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بهبود فرآیند تجارت داخلیو صادرات در شرکت های تولیدی می باشد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4284
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321.pdf470.8 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File