Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزهرا واحدی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:02:51Z-
dc.date.available2023-01-03T16:02:51Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4284-
dc.description.abstractامروزه اکثر سازمان ها دریافته اند که ارتقای کیفیت کالاها و خدمات شرط لازم برای بقا و حضور در بازار و رقابت جهانی است. تمام اهمیت وجایگاه حیاتی سیستم مدیریت کیفیت «ایزو» در سازمان ها، هنوز مبانی روشن و قابل استفاده ای از آن در اختیار مدیران و سازمان ها قرار نگرفته است و کمتر نمونه های موفقی را در سازمان ها احساس می کنیم. هدف از این مطالعه نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بهبود فرآیند تجارت داخلیو صادرات در شرکت های تولیدی می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت ، مدیریت کیفیت ، موانع موفقیت ، مزایا ، معایبen_US
dc.titleنقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321.pdf470.8 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزهرا واحدی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:02:51Z-
dc.date.available2023-01-03T16:02:51Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4284-
dc.description.abstractامروزه اکثر سازمان ها دریافته اند که ارتقای کیفیت کالاها و خدمات شرط لازم برای بقا و حضور در بازار و رقابت جهانی است. تمام اهمیت وجایگاه حیاتی سیستم مدیریت کیفیت «ایزو» در سازمان ها، هنوز مبانی روشن و قابل استفاده ای از آن در اختیار مدیران و سازمان ها قرار نگرفته است و کمتر نمونه های موفقی را در سازمان ها احساس می کنیم. هدف از این مطالعه نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بهبود فرآیند تجارت داخلیو صادرات در شرکت های تولیدی می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت ، مدیریت کیفیت ، موانع موفقیت ، مزایا ، معایبen_US
dc.titleنقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321.pdf470.8 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزهرا واحدی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:02:51Z-
dc.date.available2023-01-03T16:02:51Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4284-
dc.description.abstractامروزه اکثر سازمان ها دریافته اند که ارتقای کیفیت کالاها و خدمات شرط لازم برای بقا و حضور در بازار و رقابت جهانی است. تمام اهمیت وجایگاه حیاتی سیستم مدیریت کیفیت «ایزو» در سازمان ها، هنوز مبانی روشن و قابل استفاده ای از آن در اختیار مدیران و سازمان ها قرار نگرفته است و کمتر نمونه های موفقی را در سازمان ها احساس می کنیم. هدف از این مطالعه نقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بهبود فرآیند تجارت داخلیو صادرات در شرکت های تولیدی می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت ، مدیریت کیفیت ، موانع موفقیت ، مزایا ، معایبen_US
dc.titleنقش استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر بهبود روند بازرگانی شرکتها-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321.pdf470.8 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File