Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3871-3880 of 4843 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
t961153070.pdf.jpg1398ارائه الگوی بهره گیری از دانش سازمانی در فرآیند ادعای قراردادی پیمانکاران ساختدکتر احد نظری; مجید پرچمی جلال; ساسان شهیدی نشرودکلی
t961253002.pdf.jpg1398بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9دکتر عباس منوریان; فاطمه احمدی; دکتر محمدرضا زندی منش
t961123033.pdf.jpg1398بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)حمیدرضا رضوانی; علیرضا جهانی; فریده فیض آبادی
t961123019.pdf.jpg1398بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)دکتر حمیدرضا رضوانی; دکتر حسین نوروزی; فرشته رودگر
t961253022.pdf.jpg1398ارایه استراتژی تخفیف دهی با استفاده از خوشه بندی مشتریان حوزه فن آوری اطلاعاتدکتر عباس منوریان; دکتر علیرضا جهانی; سمیرا سلیمانی فخر
t951143054.pdf.jpg1397مطالعه نقاط قوت و ضعف روشهای برآورد قیمت در پروژه ها و ارائه چارچوب پیشنهادی( مطالعه موردی پروژه های راهسازی)شهرکی زاهدانی, بهزاد
t961233007.pdf.jpg1398بررسی روش افزایش کیفیت محصولات مایع حاصل از فرآیند پیرولیز پسماندهای شهریدکتر تقی عبادی; حمیدرضا ذوالفقارپور
t931203042.pdf.jpg1395ارائه اصول و خطوط راهنماي طراحی و معماري فنی داشبوردهاي سازمانیمهندس محمد امین زارع; دکتر سعید روحانی; شوکا ضامنیان
T951243003.pdf.jpg1397بررسی تاثیر سن شناختی بر مصرف مددکتر محمد رحیم اسفیدانی; دکتر سعید عربلوی مقدم; هما آزمایش فرد
t931213013.pdf.jpg1396ارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویاندکتر فاطمه نارنجی ثانی; خانم سارا رحمتی; الهام رضایی مجاز