Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3810
Title: بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
Authors: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر حسین نوروزی;فرشته رودگر
subject: اصالت برند، عشق به برند، تبلیغات توصیه ای مثبت، بیمه ایران
Year: 1398
Description: شماره دانشجویی: 961123019
URI: http://localhost/handle/Hannan/3810
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961123019.pdf4.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
Authors: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر حسین نوروزی;فرشته رودگر
subject: اصالت برند، عشق به برند، تبلیغات توصیه ای مثبت، بیمه ایران
Year: 1398
Description: شماره دانشجویی: 961123019
URI: http://localhost/handle/Hannan/3810
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961123019.pdf4.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
Authors: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر حسین نوروزی;فرشته رودگر
subject: اصالت برند، عشق به برند، تبلیغات توصیه ای مثبت، بیمه ایران
Year: 1398
Description: شماره دانشجویی: 961123019
URI: http://localhost/handle/Hannan/3810
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961123019.pdf4.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File