جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3810
عنوان: بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
پدیدآورنده: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر حسین نوروزی;فرشته رودگر
کلید واژه ها: اصالت برند، عشق به برند، تبلیغات توصیه ای مثبت، بیمه ایران
تاریخ انتشار: 1398
توضیحات : شماره دانشجویی: 961123019
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3810
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961123019.pdf4.03 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
پدیدآورنده: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر حسین نوروزی;فرشته رودگر
کلید واژه ها: اصالت برند، عشق به برند، تبلیغات توصیه ای مثبت، بیمه ایران
تاریخ انتشار: 1398
توضیحات : شماره دانشجویی: 961123019
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3810
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961123019.pdf4.03 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات توصیه ای مثبت با نقش میانجی عشق به برند ( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)
پدیدآورنده: دکتر حمیدرضا رضوانی;دکتر حسین نوروزی;فرشته رودگر
کلید واژه ها: اصالت برند، عشق به برند، تبلیغات توصیه ای مثبت، بیمه ایران
تاریخ انتشار: 1398
توضیحات : شماره دانشجویی: 961123019
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3810
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961123019.pdf4.03 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل