Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3812
Title: بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9
Authors: دکتر عباس منوریان;فاطمه احمدی;دکتر محمدرضا زندی منش
subject: نگرش کارآفرینانه، گرایش به بازار، عملکرد بنگاه، مشارکت مشتری، مجتمع صنعتی ماموت
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3812
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961253002.pdf1.92 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9
Authors: دکتر عباس منوریان;فاطمه احمدی;دکتر محمدرضا زندی منش
subject: نگرش کارآفرینانه، گرایش به بازار، عملکرد بنگاه، مشارکت مشتری، مجتمع صنعتی ماموت
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3812
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961253002.pdf1.92 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9
Authors: دکتر عباس منوریان;فاطمه احمدی;دکتر محمدرضا زندی منش
subject: نگرش کارآفرینانه، گرایش به بازار، عملکرد بنگاه، مشارکت مشتری، مجتمع صنعتی ماموت
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3812
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961253002.pdf1.92 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File