جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3812
عنوان: بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9
پدیدآورنده: دکتر عباس منوریان;فاطمه احمدی;دکتر محمدرضا زندی منش
کلید واژه ها: نگرش کارآفرینانه، گرایش به بازار، عملکرد بنگاه، مشارکت مشتری، مجتمع صنعتی ماموت
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3812
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961253002.pdf1.92 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9
پدیدآورنده: دکتر عباس منوریان;فاطمه احمدی;دکتر محمدرضا زندی منش
کلید واژه ها: نگرش کارآفرینانه، گرایش به بازار، عملکرد بنگاه، مشارکت مشتری، مجتمع صنعتی ماموت
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3812
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961253002.pdf1.92 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین نگرش کارآفرینانه و گرایش به بازار با عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی مشارکت مشتری ( مورد مطالعه: مجتمع صنعتی ماموت در شهر تهران9
پدیدآورنده: دکتر عباس منوریان;فاطمه احمدی;دکتر محمدرضا زندی منش
کلید واژه ها: نگرش کارآفرینانه، گرایش به بازار، عملکرد بنگاه، مشارکت مشتری، مجتمع صنعتی ماموت
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3812
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961253002.pdf1.92 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل