Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3809
Title: بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
Authors: حمیدرضا رضوانی;علیرضا جهانی;فریده فیض آبادی
subject: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، تجربه آنلاین برند، وفاداری مشتری، بانک صادرات
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3809
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961123033.pdf3.12 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
Authors: حمیدرضا رضوانی;علیرضا جهانی;فریده فیض آبادی
subject: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، تجربه آنلاین برند، وفاداری مشتری، بانک صادرات
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3809
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961123033.pdf3.12 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
Authors: حمیدرضا رضوانی;علیرضا جهانی;فریده فیض آبادی
subject: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، تجربه آنلاین برند، وفاداری مشتری، بانک صادرات
Year: 1398
URI: http://localhost/handle/Hannan/3809
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t961123033.pdf3.12 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File