جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3809
عنوان: بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;علیرضا جهانی;فریده فیض آبادی
کلید واژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، تجربه آنلاین برند، وفاداری مشتری، بانک صادرات
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3809
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961123033.pdf3.12 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;علیرضا جهانی;فریده فیض آبادی
کلید واژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، تجربه آنلاین برند، وفاداری مشتری، بانک صادرات
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3809
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961123033.pdf3.12 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان ( e-CRM) بر وفاداری با نقش میانجی تجربه آنلاین برند ( مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;علیرضا جهانی;فریده فیض آبادی
کلید واژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان، تجربه آنلاین برند، وفاداری مشتری، بانک صادرات
تاریخ انتشار: 1398
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3809
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t961123033.pdf3.12 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل