Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorمهستا پابرجا-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:11:50Z-
dc.date.available2025-06-08T22:11:50Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5009-
dc.description.abstractپیشرفت پرشتاب فناوری های محاسباتی, پیاده سازی برنامه های هوش مصنوعی در بهبود یادگیری را ساده کرده است.هوش مصنوعی در بهبود یادگیری به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی یا برنامه های کاربردی در محیط هایآموز شی برای تسهیل آموزش, یادگیری و تصمیم گیری اشاره دارد. با کمک فناوری هوش مصنوعی, که هوش انسان رابرای استنباط, قضاوت و پیش بینی شبیه سازی می کند, سیستم های رایانه ای می توانند راهنمایی, پشتیبانی یابازخوردهای شخصی را برای دانش آموزان, معلمان و سیاستگذاران در تصمیم گیری ارائه دهند. اگرچه هوش مصنوعی دربهبود یادگیری، به عنوان یک موضوع پژوهشی در زمینه رایانه و آموزش شناخته شده است, ماهیت بین رشته ای آن یکچالش منحصر به فرد برای پژوهشگران با زمینه های علمی گوناگون است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مصنوعی ، یادگیری ، دانشگاه ، دانشجو ، دروس تحلیلیen_US
dc.titleتاثیر استفاده ازهوش مصنوعی در بهبود یادگیری دروس تحلیلی درمقاطع دانشگاهی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
790.pdf1.26 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorمهستا پابرجا-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:11:50Z-
dc.date.available2025-06-08T22:11:50Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5009-
dc.description.abstractپیشرفت پرشتاب فناوری های محاسباتی, پیاده سازی برنامه های هوش مصنوعی در بهبود یادگیری را ساده کرده است.هوش مصنوعی در بهبود یادگیری به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی یا برنامه های کاربردی در محیط هایآموز شی برای تسهیل آموزش, یادگیری و تصمیم گیری اشاره دارد. با کمک فناوری هوش مصنوعی, که هوش انسان رابرای استنباط, قضاوت و پیش بینی شبیه سازی می کند, سیستم های رایانه ای می توانند راهنمایی, پشتیبانی یابازخوردهای شخصی را برای دانش آموزان, معلمان و سیاستگذاران در تصمیم گیری ارائه دهند. اگرچه هوش مصنوعی دربهبود یادگیری، به عنوان یک موضوع پژوهشی در زمینه رایانه و آموزش شناخته شده است, ماهیت بین رشته ای آن یکچالش منحصر به فرد برای پژوهشگران با زمینه های علمی گوناگون است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مصنوعی ، یادگیری ، دانشگاه ، دانشجو ، دروس تحلیلیen_US
dc.titleتاثیر استفاده ازهوش مصنوعی در بهبود یادگیری دروس تحلیلی درمقاطع دانشگاهی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
790.pdf1.26 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorمهستا پابرجا-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:11:50Z-
dc.date.available2025-06-08T22:11:50Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5009-
dc.description.abstractپیشرفت پرشتاب فناوری های محاسباتی, پیاده سازی برنامه های هوش مصنوعی در بهبود یادگیری را ساده کرده است.هوش مصنوعی در بهبود یادگیری به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی یا برنامه های کاربردی در محیط هایآموز شی برای تسهیل آموزش, یادگیری و تصمیم گیری اشاره دارد. با کمک فناوری هوش مصنوعی, که هوش انسان رابرای استنباط, قضاوت و پیش بینی شبیه سازی می کند, سیستم های رایانه ای می توانند راهنمایی, پشتیبانی یابازخوردهای شخصی را برای دانش آموزان, معلمان و سیاستگذاران در تصمیم گیری ارائه دهند. اگرچه هوش مصنوعی دربهبود یادگیری، به عنوان یک موضوع پژوهشی در زمینه رایانه و آموزش شناخته شده است, ماهیت بین رشته ای آن یکچالش منحصر به فرد برای پژوهشگران با زمینه های علمی گوناگون است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مصنوعی ، یادگیری ، دانشگاه ، دانشجو ، دروس تحلیلیen_US
dc.titleتاثیر استفاده ازهوش مصنوعی در بهبود یادگیری دروس تحلیلی درمقاطع دانشگاهی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
790.pdf1.26 MBAdobe PDF