جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/5009
عنوان: تاثیر استفاده ازهوش مصنوعی در بهبود یادگیری دروس تحلیلی درمقاطع دانشگاهی
پدیدآورنده: عباس منوریان;مهستا پابرجا
کلید واژه ها: هوش مصنوعی ، یادگیری ، دانشگاه ، دانشجو ، دروس تحلیلی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: پیشرفت پرشتاب فناوری های محاسباتی, پیاده سازی برنامه های هوش مصنوعی در بهبود یادگیری را ساده کرده است.هوش مصنوعی در بهبود یادگیری به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی یا برنامه های کاربردی در محیط هایآموز شی برای تسهیل آموزش, یادگیری و تصمیم گیری اشاره دارد. با کمک فناوری هوش مصنوعی, که هوش انسان رابرای استنباط, قضاوت و پیش بینی شبیه سازی می کند, سیستم های رایانه ای می توانند راهنمایی, پشتیبانی یابازخوردهای شخصی را برای دانش آموزان, معلمان و سیاستگذاران در تصمیم گیری ارائه دهند. اگرچه هوش مصنوعی دربهبود یادگیری، به عنوان یک موضوع پژوهشی در زمینه رایانه و آموزش شناخته شده است, ماهیت بین رشته ای آن یکچالش منحصر به فرد برای پژوهشگران با زمینه های علمی گوناگون است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5009
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
790.pdf1.26 MBAdobe PDF
عنوان: تاثیر استفاده ازهوش مصنوعی در بهبود یادگیری دروس تحلیلی درمقاطع دانشگاهی
پدیدآورنده: عباس منوریان;مهستا پابرجا
کلید واژه ها: هوش مصنوعی ، یادگیری ، دانشگاه ، دانشجو ، دروس تحلیلی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: پیشرفت پرشتاب فناوری های محاسباتی, پیاده سازی برنامه های هوش مصنوعی در بهبود یادگیری را ساده کرده است.هوش مصنوعی در بهبود یادگیری به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی یا برنامه های کاربردی در محیط هایآموز شی برای تسهیل آموزش, یادگیری و تصمیم گیری اشاره دارد. با کمک فناوری هوش مصنوعی, که هوش انسان رابرای استنباط, قضاوت و پیش بینی شبیه سازی می کند, سیستم های رایانه ای می توانند راهنمایی, پشتیبانی یابازخوردهای شخصی را برای دانش آموزان, معلمان و سیاستگذاران در تصمیم گیری ارائه دهند. اگرچه هوش مصنوعی دربهبود یادگیری، به عنوان یک موضوع پژوهشی در زمینه رایانه و آموزش شناخته شده است, ماهیت بین رشته ای آن یکچالش منحصر به فرد برای پژوهشگران با زمینه های علمی گوناگون است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5009
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
790.pdf1.26 MBAdobe PDF
عنوان: تاثیر استفاده ازهوش مصنوعی در بهبود یادگیری دروس تحلیلی درمقاطع دانشگاهی
پدیدآورنده: عباس منوریان;مهستا پابرجا
کلید واژه ها: هوش مصنوعی ، یادگیری ، دانشگاه ، دانشجو ، دروس تحلیلی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: پیشرفت پرشتاب فناوری های محاسباتی, پیاده سازی برنامه های هوش مصنوعی در بهبود یادگیری را ساده کرده است.هوش مصنوعی در بهبود یادگیری به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی یا برنامه های کاربردی در محیط هایآموز شی برای تسهیل آموزش, یادگیری و تصمیم گیری اشاره دارد. با کمک فناوری هوش مصنوعی, که هوش انسان رابرای استنباط, قضاوت و پیش بینی شبیه سازی می کند, سیستم های رایانه ای می توانند راهنمایی, پشتیبانی یابازخوردهای شخصی را برای دانش آموزان, معلمان و سیاستگذاران در تصمیم گیری ارائه دهند. اگرچه هوش مصنوعی دربهبود یادگیری، به عنوان یک موضوع پژوهشی در زمینه رایانه و آموزش شناخته شده است, ماهیت بین رشته ای آن یکچالش منحصر به فرد برای پژوهشگران با زمینه های علمی گوناگون است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5009
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
790.pdf1.26 MBAdobe PDF