Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorزهرا شیرنسب-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:26:44Z-
dc.date.available2023-02-05T20:26:44Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4537-
dc.description.abstractتحقیق حاضر، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شمار می رود که هدف از آن تعیین عوامل موثر بر قصد به اشتراک گذاریدانش کارکنان شرکت نوین چوب و صنعت آسیا می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت نوین چوب وصنعت آسیا تشکیل می دهند که در زمان انجام پژوهش تعداد آنها برابر با 150 نفر بوده است. ابزار جمع آوریاطلاعات پرسشنامه بود که پس از تعیین حجم نمونه ( 108 ) تعداد 120 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیریساده بین کارکنان توزیع گردید. داده ها از طریق روش های آماری تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و مدل معادلاتساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. پایه نظری تحقیق بر اساس تیوری رفتار برنامه ریزی شده می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبه اشتراک گذاری دانش ، عوامل روانشناختی ، عوامل سازمانی ، عوامل تکنولوژیکیen_US
dc.titleارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
491.pdf295.59 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorزهرا شیرنسب-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:26:44Z-
dc.date.available2023-02-05T20:26:44Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4537-
dc.description.abstractتحقیق حاضر، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شمار می رود که هدف از آن تعیین عوامل موثر بر قصد به اشتراک گذاریدانش کارکنان شرکت نوین چوب و صنعت آسیا می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت نوین چوب وصنعت آسیا تشکیل می دهند که در زمان انجام پژوهش تعداد آنها برابر با 150 نفر بوده است. ابزار جمع آوریاطلاعات پرسشنامه بود که پس از تعیین حجم نمونه ( 108 ) تعداد 120 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیریساده بین کارکنان توزیع گردید. داده ها از طریق روش های آماری تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و مدل معادلاتساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. پایه نظری تحقیق بر اساس تیوری رفتار برنامه ریزی شده می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبه اشتراک گذاری دانش ، عوامل روانشناختی ، عوامل سازمانی ، عوامل تکنولوژیکیen_US
dc.titleارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
491.pdf295.59 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorزهرا شیرنسب-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:26:44Z-
dc.date.available2023-02-05T20:26:44Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4537-
dc.description.abstractتحقیق حاضر، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شمار می رود که هدف از آن تعیین عوامل موثر بر قصد به اشتراک گذاریدانش کارکنان شرکت نوین چوب و صنعت آسیا می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت نوین چوب وصنعت آسیا تشکیل می دهند که در زمان انجام پژوهش تعداد آنها برابر با 150 نفر بوده است. ابزار جمع آوریاطلاعات پرسشنامه بود که پس از تعیین حجم نمونه ( 108 ) تعداد 120 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیریساده بین کارکنان توزیع گردید. داده ها از طریق روش های آماری تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و مدل معادلاتساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. پایه نظری تحقیق بر اساس تیوری رفتار برنامه ریزی شده می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبه اشتراک گذاری دانش ، عوامل روانشناختی ، عوامل سازمانی ، عوامل تکنولوژیکیen_US
dc.titleارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
491.pdf295.59 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File