جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4537
عنوان: ارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;زهرا شیرنسب
کلید واژه ها: به اشتراک گذاری دانش ، عوامل روانشناختی ، عوامل سازمانی ، عوامل تکنولوژیکی
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: تحقیق حاضر، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شمار می رود که هدف از آن تعیین عوامل موثر بر قصد به اشتراک گذاریدانش کارکنان شرکت نوین چوب و صنعت آسیا می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت نوین چوب وصنعت آسیا تشکیل می دهند که در زمان انجام پژوهش تعداد آنها برابر با 150 نفر بوده است. ابزار جمع آوریاطلاعات پرسشنامه بود که پس از تعیین حجم نمونه ( 108 ) تعداد 120 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیریساده بین کارکنان توزیع گردید. داده ها از طریق روش های آماری تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و مدل معادلاتساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. پایه نظری تحقیق بر اساس تیوری رفتار برنامه ریزی شده می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4537
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
491.pdf295.59 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;زهرا شیرنسب
کلید واژه ها: به اشتراک گذاری دانش ، عوامل روانشناختی ، عوامل سازمانی ، عوامل تکنولوژیکی
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: تحقیق حاضر، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شمار می رود که هدف از آن تعیین عوامل موثر بر قصد به اشتراک گذاریدانش کارکنان شرکت نوین چوب و صنعت آسیا می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت نوین چوب وصنعت آسیا تشکیل می دهند که در زمان انجام پژوهش تعداد آنها برابر با 150 نفر بوده است. ابزار جمع آوریاطلاعات پرسشنامه بود که پس از تعیین حجم نمونه ( 108 ) تعداد 120 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیریساده بین کارکنان توزیع گردید. داده ها از طریق روش های آماری تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و مدل معادلاتساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. پایه نظری تحقیق بر اساس تیوری رفتار برنامه ریزی شده می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4537
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
491.pdf295.59 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;زهرا شیرنسب
کلید واژه ها: به اشتراک گذاری دانش ، عوامل روانشناختی ، عوامل سازمانی ، عوامل تکنولوژیکی
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: تحقیق حاضر، تحقیقی توصیفی پیمایشی به شمار می رود که هدف از آن تعیین عوامل موثر بر قصد به اشتراک گذاریدانش کارکنان شرکت نوین چوب و صنعت آسیا می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان شرکت نوین چوب وصنعت آسیا تشکیل می دهند که در زمان انجام پژوهش تعداد آنها برابر با 150 نفر بوده است. ابزار جمع آوریاطلاعات پرسشنامه بود که پس از تعیین حجم نمونه ( 108 ) تعداد 120 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیریساده بین کارکنان توزیع گردید. داده ها از طریق روش های آماری تی تک نمونه ای، تحلیل عاملی و مدل معادلاتساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. پایه نظری تحقیق بر اساس تیوری رفتار برنامه ریزی شده می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4537
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
491.pdf295.59 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل