Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorرحیم عبادی-
dc.contributorآرش قاضی سعیدی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:15:46Z-
dc.date.available2023-01-22T05:15:46Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4434-
dc.description.abstractعصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectدستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیکen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
406.pdf547.19 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorرحیم عبادی-
dc.contributorآرش قاضی سعیدی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:15:46Z-
dc.date.available2023-01-22T05:15:46Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4434-
dc.description.abstractعصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectدستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیکen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
406.pdf547.19 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorرحیم عبادی-
dc.contributorآرش قاضی سعیدی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:15:46Z-
dc.date.available2023-01-22T05:15:46Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4434-
dc.description.abstractعصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectدستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیکen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
406.pdf547.19 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File