جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4434
عنوان: بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز
پدیدآورنده: رحیم عبادی;آرش قاضی سعیدی
کلید واژه ها: دستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیک
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: عصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4434
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
406.pdf547.19 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز
پدیدآورنده: رحیم عبادی;آرش قاضی سعیدی
کلید واژه ها: دستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیک
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: عصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4434
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
406.pdf547.19 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز
پدیدآورنده: رحیم عبادی;آرش قاضی سعیدی
کلید واژه ها: دستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیک
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: عصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4434
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
406.pdf547.19 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل