Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4434
Title: بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز
Authors: رحیم عبادی;آرش قاضی سعیدی
subject: دستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیک
Year: 1399
Abstract: عصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4434
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
406.pdf547.19 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز
Authors: رحیم عبادی;آرش قاضی سعیدی
subject: دستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیک
Year: 1399
Abstract: عصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4434
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
406.pdf547.19 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز
Authors: رحیم عبادی;آرش قاضی سعیدی
subject: دستیاران آموزشی ، کیفیت آموزش ، تدریس مجازی ، آموزش الکترونیک
Year: 1399
Abstract: عصر حاضر موج چهارم انقلاب یا عصرمجازی سازی در امور مختلف می باشد که یادگیری نیز متاثر از این شرایط است، آموزش مجازی و کیفیت مربوط به آن دارای ملاحظات خاصی می باشد که این پژوه ش با نگاه به دستیاران آموزشی آن را مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی مهرالبرز بود. روش این تحقیق توصیفی – اکتشافی و جامعه آن شامل کلیه دستیاران آموزشی موسسه آموزش عالی مهر البرز بود. که بر اساس روش همه گماری؛ تمامی ۶۳ نفر دستیار آموزشی در یک نیمسال تحصیلی انتخاب شدند. نتایج حاصل از بررسی اکتشافی در این زمینه نشان داد که ۵ عامل اصلی اثر گذار بر کیفیت کارآمدی آموزش با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به عنوان تسهیلگران فرایند یادگیری یاددهی در این زمینه وجود دارد. این عوامل بر اساس نظر خبرگان امر و بر اساس تحلیل محتوی مفاهیم تخصص آموزشی، انگیزه فعالیت، به روز بودن، تجربه کاری، ارزشیابی و بررسی شدن در کیفیت زایی نام گذاری گردیدند و مدل معادلات ساختاریاین روابط را تایید نمود. بر اساس نتایج بدست آمده از مقوله های شناسایی شده می توان جهت کارآمد سازی فرایند یادگیری یاددهی در تدریس مجازی با تاکید بر نقش دستیاران آموزشی به کار گرفت.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4434
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
406.pdf547.19 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File