Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعمار اسكندري پري-
dc.contributorدكتر حسين نوروزي-
dc.contributorدكتر مهدی مهذبی-
dc.date.accessioned2023-01-07T06:07:36Z-
dc.date.available2023-01-07T06:07:36Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4355-
dc.description.abstractهدف:در اين پژوهش به دنبال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری(مطالعه موردی هتل امیرکبیرکاشان) بوده ايم. روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی- همبستگی است، برای بررسی مبانی نظری از روش مطالعات کتابخانه‏ای و از نظر نحوه گردآوري داده¬ها پيمايشي مي باشد. ابزار مورد استفاده در گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماري اين پژوهش مشتريان هتل امیرکبیر کاشان مي باشد. تعداد حجم نمونه 230 نفر مي باشد و روش نمونه گیری نيز در دسترس است. یافته‌ها: براساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، كيفيت خدمات، عملكرد كاركنان، موقعيت و دسترسي و هزينه و قيمت بر رضايتمندي مشتريان تاثير مثبت و معناداري دارد. زيرا مقدار معناداری تمامي فرضيه هاي تحقيق در سطح اطمینان 95درصد از 1.96 بزرگ تر مي باشد. نتیجه‌گیری: آگاهي از عوامل مؤثر بر رضايتمندي مشتريان در انتخاب هتل، نقش مهمي در ارائه خدمات منطبق با خواسته های مهمانان ايفا مي كند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضايتمندي مشتريان، صنعت مهمان نوازی و گردشگری، هتل امیرکبیرکاشانen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اصل پایان نامه.pdf3.74 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعمار اسكندري پري-
dc.contributorدكتر حسين نوروزي-
dc.contributorدكتر مهدی مهذبی-
dc.date.accessioned2023-01-07T06:07:36Z-
dc.date.available2023-01-07T06:07:36Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4355-
dc.description.abstractهدف:در اين پژوهش به دنبال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری(مطالعه موردی هتل امیرکبیرکاشان) بوده ايم. روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی- همبستگی است، برای بررسی مبانی نظری از روش مطالعات کتابخانه‏ای و از نظر نحوه گردآوري داده¬ها پيمايشي مي باشد. ابزار مورد استفاده در گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماري اين پژوهش مشتريان هتل امیرکبیر کاشان مي باشد. تعداد حجم نمونه 230 نفر مي باشد و روش نمونه گیری نيز در دسترس است. یافته‌ها: براساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، كيفيت خدمات، عملكرد كاركنان، موقعيت و دسترسي و هزينه و قيمت بر رضايتمندي مشتريان تاثير مثبت و معناداري دارد. زيرا مقدار معناداری تمامي فرضيه هاي تحقيق در سطح اطمینان 95درصد از 1.96 بزرگ تر مي باشد. نتیجه‌گیری: آگاهي از عوامل مؤثر بر رضايتمندي مشتريان در انتخاب هتل، نقش مهمي در ارائه خدمات منطبق با خواسته های مهمانان ايفا مي كند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضايتمندي مشتريان، صنعت مهمان نوازی و گردشگری، هتل امیرکبیرکاشانen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اصل پایان نامه.pdf3.74 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعمار اسكندري پري-
dc.contributorدكتر حسين نوروزي-
dc.contributorدكتر مهدی مهذبی-
dc.date.accessioned2023-01-07T06:07:36Z-
dc.date.available2023-01-07T06:07:36Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4355-
dc.description.abstractهدف:در اين پژوهش به دنبال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری(مطالعه موردی هتل امیرکبیرکاشان) بوده ايم. روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی- همبستگی است، برای بررسی مبانی نظری از روش مطالعات کتابخانه‏ای و از نظر نحوه گردآوري داده¬ها پيمايشي مي باشد. ابزار مورد استفاده در گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماري اين پژوهش مشتريان هتل امیرکبیر کاشان مي باشد. تعداد حجم نمونه 230 نفر مي باشد و روش نمونه گیری نيز در دسترس است. یافته‌ها: براساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، كيفيت خدمات، عملكرد كاركنان، موقعيت و دسترسي و هزينه و قيمت بر رضايتمندي مشتريان تاثير مثبت و معناداري دارد. زيرا مقدار معناداری تمامي فرضيه هاي تحقيق در سطح اطمینان 95درصد از 1.96 بزرگ تر مي باشد. نتیجه‌گیری: آگاهي از عوامل مؤثر بر رضايتمندي مشتريان در انتخاب هتل، نقش مهمي در ارائه خدمات منطبق با خواسته های مهمانان ايفا مي كند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضايتمندي مشتريان، صنعت مهمان نوازی و گردشگری، هتل امیرکبیرکاشانen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اصل پایان نامه.pdf3.74 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File