جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4355
عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)
پدیدآورنده: عمار اسكندري پري;دكتر حسين نوروزي;دكتر مهدی مهذبی
کلید واژه ها: رضايتمندي مشتريان، صنعت مهمان نوازی و گردشگری، هتل امیرکبیرکاشان
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: هدف:در اين پژوهش به دنبال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری(مطالعه موردی هتل امیرکبیرکاشان) بوده ايم. روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی- همبستگی است، برای بررسی مبانی نظری از روش مطالعات کتابخانه‏ای و از نظر نحوه گردآوري داده¬ها پيمايشي مي باشد. ابزار مورد استفاده در گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماري اين پژوهش مشتريان هتل امیرکبیر کاشان مي باشد. تعداد حجم نمونه 230 نفر مي باشد و روش نمونه گیری نيز در دسترس است. یافته‌ها: براساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، كيفيت خدمات، عملكرد كاركنان، موقعيت و دسترسي و هزينه و قيمت بر رضايتمندي مشتريان تاثير مثبت و معناداري دارد. زيرا مقدار معناداری تمامي فرضيه هاي تحقيق در سطح اطمینان 95درصد از 1.96 بزرگ تر مي باشد. نتیجه‌گیری: آگاهي از عوامل مؤثر بر رضايتمندي مشتريان در انتخاب هتل، نقش مهمي در ارائه خدمات منطبق با خواسته های مهمانان ايفا مي كند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4355
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
اصل پایان نامه.pdf3.74 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)
پدیدآورنده: عمار اسكندري پري;دكتر حسين نوروزي;دكتر مهدی مهذبی
کلید واژه ها: رضايتمندي مشتريان، صنعت مهمان نوازی و گردشگری، هتل امیرکبیرکاشان
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: هدف:در اين پژوهش به دنبال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری(مطالعه موردی هتل امیرکبیرکاشان) بوده ايم. روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی- همبستگی است، برای بررسی مبانی نظری از روش مطالعات کتابخانه‏ای و از نظر نحوه گردآوري داده¬ها پيمايشي مي باشد. ابزار مورد استفاده در گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماري اين پژوهش مشتريان هتل امیرکبیر کاشان مي باشد. تعداد حجم نمونه 230 نفر مي باشد و روش نمونه گیری نيز در دسترس است. یافته‌ها: براساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، كيفيت خدمات، عملكرد كاركنان، موقعيت و دسترسي و هزينه و قيمت بر رضايتمندي مشتريان تاثير مثبت و معناداري دارد. زيرا مقدار معناداری تمامي فرضيه هاي تحقيق در سطح اطمینان 95درصد از 1.96 بزرگ تر مي باشد. نتیجه‌گیری: آگاهي از عوامل مؤثر بر رضايتمندي مشتريان در انتخاب هتل، نقش مهمي در ارائه خدمات منطبق با خواسته های مهمانان ايفا مي كند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4355
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
اصل پایان نامه.pdf3.74 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)
پدیدآورنده: عمار اسكندري پري;دكتر حسين نوروزي;دكتر مهدی مهذبی
کلید واژه ها: رضايتمندي مشتريان، صنعت مهمان نوازی و گردشگری، هتل امیرکبیرکاشان
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: هدف:در اين پژوهش به دنبال بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری(مطالعه موردی هتل امیرکبیرکاشان) بوده ايم. روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش، توصیفی- همبستگی است، برای بررسی مبانی نظری از روش مطالعات کتابخانه‏ای و از نظر نحوه گردآوري داده¬ها پيمايشي مي باشد. ابزار مورد استفاده در گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماري اين پژوهش مشتريان هتل امیرکبیر کاشان مي باشد. تعداد حجم نمونه 230 نفر مي باشد و روش نمونه گیری نيز در دسترس است. یافته‌ها: براساس نتایج مقدار معناداری و ضرایب مسیر، كيفيت خدمات، عملكرد كاركنان، موقعيت و دسترسي و هزينه و قيمت بر رضايتمندي مشتريان تاثير مثبت و معناداري دارد. زيرا مقدار معناداری تمامي فرضيه هاي تحقيق در سطح اطمینان 95درصد از 1.96 بزرگ تر مي باشد. نتیجه‌گیری: آگاهي از عوامل مؤثر بر رضايتمندي مشتريان در انتخاب هتل، نقش مهمي در ارائه خدمات منطبق با خواسته های مهمانان ايفا مي كند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4355
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
اصل پایان نامه.pdf3.74 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل