Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمد ناظری-
dc.contributorفاطره ناظری-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:02:44Z-
dc.date.available2023-01-04T17:02:44Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4324-
dc.description.abstractدر این پژوهش، هدف بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سنجش متغیرهای پژوهش پرسشنامه بکار گرفته شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق از نرم افزار SmartPLS۳ و روش مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج نشان داد پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی بانک ها تاثیر معناداری دارد همچنین مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان هوش تجاری و عملکرد بانک نقش تعدیلگر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، عملکرد بانک ، مدیریت ارتباط با مشتریen_US
dc.titleتاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
648.pdf532.29 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمد ناظری-
dc.contributorفاطره ناظری-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:02:44Z-
dc.date.available2023-01-04T17:02:44Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4324-
dc.description.abstractدر این پژوهش، هدف بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سنجش متغیرهای پژوهش پرسشنامه بکار گرفته شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق از نرم افزار SmartPLS۳ و روش مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج نشان داد پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی بانک ها تاثیر معناداری دارد همچنین مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان هوش تجاری و عملکرد بانک نقش تعدیلگر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، عملکرد بانک ، مدیریت ارتباط با مشتریen_US
dc.titleتاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
648.pdf532.29 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمد ناظری-
dc.contributorفاطره ناظری-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:02:44Z-
dc.date.available2023-01-04T17:02:44Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4324-
dc.description.abstractدر این پژوهش، هدف بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سنجش متغیرهای پژوهش پرسشنامه بکار گرفته شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق از نرم افزار SmartPLS۳ و روش مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج نشان داد پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی بانک ها تاثیر معناداری دارد همچنین مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان هوش تجاری و عملکرد بانک نقش تعدیلگر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، عملکرد بانک ، مدیریت ارتباط با مشتریen_US
dc.titleتاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
648.pdf532.29 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File