جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4324
عنوان: تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری
پدیدآورنده: محمد ناظری;فاطره ناظری
کلید واژه ها: هوش تجاری ، عملکرد بانک ، مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: در این پژوهش، هدف بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سنجش متغیرهای پژوهش پرسشنامه بکار گرفته شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق از نرم افزار SmartPLS۳ و روش مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج نشان داد پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی بانک ها تاثیر معناداری دارد همچنین مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان هوش تجاری و عملکرد بانک نقش تعدیلگر دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4324
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
648.pdf532.29 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری
پدیدآورنده: محمد ناظری;فاطره ناظری
کلید واژه ها: هوش تجاری ، عملکرد بانک ، مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: در این پژوهش، هدف بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سنجش متغیرهای پژوهش پرسشنامه بکار گرفته شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق از نرم افزار SmartPLS۳ و روش مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج نشان داد پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی بانک ها تاثیر معناداری دارد همچنین مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان هوش تجاری و عملکرد بانک نقش تعدیلگر دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4324
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
648.pdf532.29 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری
پدیدآورنده: محمد ناظری;فاطره ناظری
کلید واژه ها: هوش تجاری ، عملکرد بانک ، مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: در این پژوهش، هدف بررسی تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیلگر مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سنجش متغیرهای پژوهش پرسشنامه بکار گرفته شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق از نرم افزار SmartPLS۳ و روش مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج نشان داد پذیرش هوش تجاری بر عملکرد مالی بانک ها تاثیر معناداری دارد همچنین مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان هوش تجاری و عملکرد بانک نقش تعدیلگر دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4324
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
648.pdf532.29 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل