مدیریت مالی گرایش بانکداری صفحه اصلی مجموعه

مرور
دکمه اشتراک را بفشارید تا ورودی های جدید را روزانه از طریق ایمیل به شما اطلاع دهیم. RSS Feed
رکورد های این مجموعه ( مرتب شده براساس تاریخ ورود به ترتیب صعودی ) 1 تا 20 از 111
 بعدی >
تصویرتاریخ انتشارعنوان پدیدآورنده
1402تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران )بهنود برهان آزاد
1402بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه شعب مشهد)محسن کمالی حصار
147.pdf.jpg1398ارزیابی تاثیر اندازه بانک ها و کفایت سرمایه بر نسبت سودآوری و ریسک های بانکی در بانک های اسلامیفاطمه عقبایی
119.pdf.jpg1397بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهراناکبر افتخاری علی آبادی
98.pdf.jpg1395آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آنها بر رفتار سهامداراناکبر افتخاری علی آبادی; محمد همتی روزبهانی
369.pdf.jpg1400بررسی تاثیرات عملیات بانکداری باز بر افزایش میزان نقدینگی بانک ایران زمیننگین اصل زاد; سیده حوریه حسینی; حمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی
270.pdf.jpg1400تاثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیکی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداریامیر خانی; نیلوفر باصری صالحی; حامد حیدری
263.pdf.jpg1400بررسی نقش قابلیت های مدیریت دانش در رابطه بین استراتژی های منابع انسانی و عملکرد نواوری در شهرداری تهرانپروبن مصلح گلرودباری
261.pdf.jpg1400بررسی ریسک سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر در ایرانوحید حمیدی ایروانی; اکبر افتخاری
645.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بازار بیمه های عمر(مطالعه موردی : بیمه عمر دی )عطا موحد; رزیتا بهمنی; حمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی
341.pdf.jpg1401آیا افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی از اهمیت و تاثیر بانک ها بر اقتصاد کشورایران می کاهد؟ناصر میردار رضائی; حمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی
306.pdf.jpg1401بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دیریحانه بی نظیر; محمدحسین بذرپاش; پروین امیدی
JR_ARMA-4-14_023.pdf.jpg1398تاثیرسرمایه فکری برعملکرد مالی بانک ها و شرکت هاحمیدرضا رضوانی; الهام قراگوزلو; فاطمه امیدی نوبیجاری; فرزانه بازیار
MAEB01_103.pdf.jpg1398بررسی رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع و سود آوری مورد مطالعه : شعب پست بانکحمیدرضا رضوانی; وحیده بیانی راد; فاطمه چگینی
MODIRACONF04_062.pdf.jpg1399بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهرانحمیدرضا رضوانی; فرشید حسین مردی; افسانه نیک محمدی
CONFME05_050.pdf.jpg1399تاثیر شفافیت و مثبت گرایی رهبران بر اعتماد و عملكرد كاركنانحمیدرضا رضوانی; محمد اسلام کاظم نیا; افسانه نیک محمدی; مهدی زمانی
9783319620367.pdf.jpg2017Covenants and third-party creditors :Matri, Daniela ;
9783319598468.pdf.jpg2017Cash in East AsiaEast Asia ; Economic conditions ;; Revekamp, Frank ;; Belz, Moritz ;; Hilpert, Hanns-Genther ;
9783319613529.pdf.jpg2017Econophysics of the Kolkata Restaurant problem and related games :Chakrabarti, B. K. ; (Bikas K.), ; 1952- ; author ;; Chatterjee, Arnab, ; author ;; Ghosh, Asim, ; author ;; Mukherjee, Sudip, ; author ;; Tamir, Boaz, ; author ;
9783319577685.pdf.jpg2017Dollarization and de-dollarization in transitional economies of Southeast AsiaKubo, Keeji, ; editor ;
رکورد های این مجموعه ( مرتب شده براساس تاریخ ورود به ترتیب صعودی ) 1 تا 20 از 111
 بعدی >

آمار پایگاه