جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/2901
عنوان: Re-modeling the brand purchase funnel
عنوان دیگر: conceptualization and empirical application /
پدیدآورنده: Dierks, Alexander. ;;Burmann, Christoph. ;
کلید واژه ها: Product management. ;;Marketing ; Management. ;;Branding (Marketing) ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Wiesbaden, Germany :
ناشر: Springer Gabler,
فروست / شماره : Innovatives Markenmanagement ; ; Band 60. ;
توضیحات : 
Description based on print version record. ;






Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. ;
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Availa
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2901
شابک : 9783658178215 ;
9783658178222 (e-book) ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource (386 pages) : ; illustrations, tables. ;
Includes bibliographical references. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783658178222.pdf5.46 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Re-modeling the brand purchase funnel
عنوان دیگر: conceptualization and empirical application /
پدیدآورنده: Dierks, Alexander. ;;Burmann, Christoph. ;
کلید واژه ها: Product management. ;;Marketing ; Management. ;;Branding (Marketing) ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Wiesbaden, Germany :
ناشر: Springer Gabler,
فروست / شماره : Innovatives Markenmanagement ; ; Band 60. ;
توضیحات : 
Description based on print version record. ;






Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. ;
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Availa
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2901
شابک : 9783658178215 ;
9783658178222 (e-book) ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource (386 pages) : ; illustrations, tables. ;
Includes bibliographical references. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783658178222.pdf5.46 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Re-modeling the brand purchase funnel
عنوان دیگر: conceptualization and empirical application /
پدیدآورنده: Dierks, Alexander. ;;Burmann, Christoph. ;
کلید واژه ها: Product management. ;;Marketing ; Management. ;;Branding (Marketing) ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Wiesbaden, Germany :
ناشر: Springer Gabler,
فروست / شماره : Innovatives Markenmanagement ; ; Band 60. ;
توضیحات : 
Description based on print version record. ;






Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. ;
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Availa
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2901
شابک : 9783658178215 ;
9783658178222 (e-book) ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource (386 pages) : ; illustrations, tables. ;
Includes bibliographical references. ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783658178222.pdf5.46 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل