مرور بر اساس تاریخ انتشار عباس منوریان

Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
664.pdf.jpg1401بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری به عملکرد فروش موردی دیجی کالاصدیقه مهدوی نژاد; عباس منوریان; محمد عباس زاده
5.pdf.jpg1402بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی و خیر جمعی بر عملکرد سازمانی برمبنای الزامات استاندارد بین المللی ISO26000 (موردمطالعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر)سیدمیثم رضوی; محمد عباس زاده; عباس منوریان
156.pdf.jpg1397بررسی رابطه بین ابعاد توانمندسازی روان شناختی و کارآفرینی درون سازمانی در بین کارکنان (موردمطالعه: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا و ورامین)حمیدرضا رضوانی; عباس منوریان; میترا هاشمی
JR_JEIT-11-3_004.pdf.jpg1396بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکیعباس منوریان; جواد صفویه; نرگس آقاخانی; جلال رضایی نور
450.pdf.jpg1398بررسی میزان نوآوری سازمانی در شرکت سازه گستر سایپاپیام نجفی; محمدعلی شاه حسینی; عباس منوریان
672.pdf.jpg1401بررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالاصدیقه مهدوی نژاد; عباس منوریان; محمد عباس زاده
214.pdf.jpg1402تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برندمینو بیدلی; عباس منوریان; فرح عالیخانی
JR_JAES-11-36_004.pdf.jpg1400تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و تعیین درجه اهمیت آنها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(BSC) در شرکت پایانه های نفتی ایرانحسین یعقوبی زاده; عباس منوریان; حمیدرضا رضوانی; علی رحیمی