Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5011
Title: نقش تبلیغات در افزایش سودآوری شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید در اکسپوهای بین المللی با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه شرکت بازرگانی پتروشیمی)
Authors: عباس منوریان;آزاده احمدی اصل
subject: اکسپو ، بین المللی ، بازاریابی اجتماعی ، بازرگانی پتروشیمی
Year: 1403
Abstract: دولتها و سازمانها روش های متنوعی را به کار می گیرند تا رفتار و رویه های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خودنهادینه،کنند در این باب میتوان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاشمیشود تا با آگاه سازی مردم ذسبت به منافع و مزایای رفتار هدف آنها با اراده خود ذسبت به انجام آن ترغیب شوند. روشبازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار ارائه گزینه های بدیل در محیط اجتماعی است تا مردم بر اساس مبادله سود و، هزینه بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال،کنند بازاریابی اجتماعی زمانی موثر است که برای جامعه هزینه های رفتار جاریمحسوس بوده و مردم توقع دریافت منفعت فردی زود هنگام را نداشته باشند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5011
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
792.pdf1.6 MBAdobe PDF
Title: نقش تبلیغات در افزایش سودآوری شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید در اکسپوهای بین المللی با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه شرکت بازرگانی پتروشیمی)
Authors: عباس منوریان;آزاده احمدی اصل
subject: اکسپو ، بین المللی ، بازاریابی اجتماعی ، بازرگانی پتروشیمی
Year: 1403
Abstract: دولتها و سازمانها روش های متنوعی را به کار می گیرند تا رفتار و رویه های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خودنهادینه،کنند در این باب میتوان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاشمیشود تا با آگاه سازی مردم ذسبت به منافع و مزایای رفتار هدف آنها با اراده خود ذسبت به انجام آن ترغیب شوند. روشبازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار ارائه گزینه های بدیل در محیط اجتماعی است تا مردم بر اساس مبادله سود و، هزینه بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال،کنند بازاریابی اجتماعی زمانی موثر است که برای جامعه هزینه های رفتار جاریمحسوس بوده و مردم توقع دریافت منفعت فردی زود هنگام را نداشته باشند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5011
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
792.pdf1.6 MBAdobe PDF
Title: نقش تبلیغات در افزایش سودآوری شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید در اکسپوهای بین المللی با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه شرکت بازرگانی پتروشیمی)
Authors: عباس منوریان;آزاده احمدی اصل
subject: اکسپو ، بین المللی ، بازاریابی اجتماعی ، بازرگانی پتروشیمی
Year: 1403
Abstract: دولتها و سازمانها روش های متنوعی را به کار می گیرند تا رفتار و رویه های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خودنهادینه،کنند در این باب میتوان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاشمیشود تا با آگاه سازی مردم ذسبت به منافع و مزایای رفتار هدف آنها با اراده خود ذسبت به انجام آن ترغیب شوند. روشبازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار ارائه گزینه های بدیل در محیط اجتماعی است تا مردم بر اساس مبادله سود و، هزینه بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال،کنند بازاریابی اجتماعی زمانی موثر است که برای جامعه هزینه های رفتار جاریمحسوس بوده و مردم توقع دریافت منفعت فردی زود هنگام را نداشته باشند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5011
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
792.pdf1.6 MBAdobe PDF