جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/5011
عنوان: نقش تبلیغات در افزایش سودآوری شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید در اکسپوهای بین المللی با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه شرکت بازرگانی پتروشیمی)
پدیدآورنده: عباس منوریان;آزاده احمدی اصل
کلید واژه ها: اکسپو ، بین المللی ، بازاریابی اجتماعی ، بازرگانی پتروشیمی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: دولتها و سازمانها روش های متنوعی را به کار می گیرند تا رفتار و رویه های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خودنهادینه،کنند در این باب میتوان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاشمیشود تا با آگاه سازی مردم ذسبت به منافع و مزایای رفتار هدف آنها با اراده خود ذسبت به انجام آن ترغیب شوند. روشبازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار ارائه گزینه های بدیل در محیط اجتماعی است تا مردم بر اساس مبادله سود و، هزینه بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال،کنند بازاریابی اجتماعی زمانی موثر است که برای جامعه هزینه های رفتار جاریمحسوس بوده و مردم توقع دریافت منفعت فردی زود هنگام را نداشته باشند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5011
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
792.pdf1.6 MBAdobe PDF
عنوان: نقش تبلیغات در افزایش سودآوری شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید در اکسپوهای بین المللی با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه شرکت بازرگانی پتروشیمی)
پدیدآورنده: عباس منوریان;آزاده احمدی اصل
کلید واژه ها: اکسپو ، بین المللی ، بازاریابی اجتماعی ، بازرگانی پتروشیمی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: دولتها و سازمانها روش های متنوعی را به کار می گیرند تا رفتار و رویه های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خودنهادینه،کنند در این باب میتوان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاشمیشود تا با آگاه سازی مردم ذسبت به منافع و مزایای رفتار هدف آنها با اراده خود ذسبت به انجام آن ترغیب شوند. روشبازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار ارائه گزینه های بدیل در محیط اجتماعی است تا مردم بر اساس مبادله سود و، هزینه بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال،کنند بازاریابی اجتماعی زمانی موثر است که برای جامعه هزینه های رفتار جاریمحسوس بوده و مردم توقع دریافت منفعت فردی زود هنگام را نداشته باشند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5011
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
792.pdf1.6 MBAdobe PDF
عنوان: نقش تبلیغات در افزایش سودآوری شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید در اکسپوهای بین المللی با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه شرکت بازرگانی پتروشیمی)
پدیدآورنده: عباس منوریان;آزاده احمدی اصل
کلید واژه ها: اکسپو ، بین المللی ، بازاریابی اجتماعی ، بازرگانی پتروشیمی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: دولتها و سازمانها روش های متنوعی را به کار می گیرند تا رفتار و رویه های خاصی را در محیط اجتماعی پیرامون خودنهادینه،کنند در این باب میتوان به سه رویکرد آموزشی، حقوقی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. در رویکرد آموزشی تلاشمیشود تا با آگاه سازی مردم ذسبت به منافع و مزایای رفتار هدف آنها با اراده خود ذسبت به انجام آن ترغیب شوند. روشبازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار ارائه گزینه های بدیل در محیط اجتماعی است تا مردم بر اساس مبادله سود و، هزینه بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال،کنند بازاریابی اجتماعی زمانی موثر است که برای جامعه هزینه های رفتار جاریمحسوس بوده و مردم توقع دریافت منفعت فردی زود هنگام را نداشته باشند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5011
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
792.pdf1.6 MBAdobe PDF