مرور بر اساس تاریخ انتشار حامد حیدری

Showing results 1 to 19 of 19
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
650.pdf.jpg1401برر سی عوامل موثر بر قصد جایگزینی پر داخت نقدی با پرداخت موبایلی در دوران شیوع کروناپروین فرخی حاجی آباد; رامین گروسی; حامد حیدری
1401برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزهاناصر فتحی; سمیه عربی; حامد حیدری
651.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر رضایت کاربران از پلتفرم های سفارش آنلاین غذاسیدکاظم زبرجدی; معصومه اسمی; حامد حیدری
654.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر عدم تمایل به تغییر بسترهای ارائه دهنده ی خدمات پرداختهمراه (مورد مطالعه: اپلیکیشن آپ)آزاده اورنگ; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاینامید مبارکی; پریسا حاصلی; حامد حیدری
657.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)وحید صدیق; نرگس عبدالله زاده; حامد حیدری
656.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از وسایل هوشمند پوشیدنی ورزشیمریم قدس; معصومه ابوالقاسمی; حامد حیدری
662.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتیآیدا خوش حال; اشرف خلیلی; حامد حیدری
652.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مداوم از دستگاه های هوشمند پوشیدنی ورزشینیما اسکندرافشار; افشین پورغلام محمدی; حامد حیدری
661.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر قصد رزرو آنلاین هتل از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات آنلاین مسافرتیحمید اردوخانی; حمیدرضا درزی; حامد حیدری
660.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در استفاده از پلتفرمهای اجاره اقامتگاهجواد فتوحی; امیر سیدعسگری; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاکعادل پورقنبر; اعظم توکلی; حامد حیدری
659.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگانمعصومه ملائی; فریبا احسانی; حامد حیدری
653.pdf.jpg1401بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکیاحسان اسلامی; حامد حیدری
1399بررسی پیشرانهای موثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب وکارهای پلتفرمیحامد حیدری; سید مصطفی شاکریان; مریم معظمی گودرزی
409.pdf.jpg1399تاثیر فناوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانش آموزان با تحلیل SWOTحامد حیدری; نادی علیزاده; یاسر غرایاق زندی; نرگس نیکزاد
270.pdf.jpg1400تاثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیکی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداریامیر خانی; نیلوفر باصری صالحی; حامد حیدری
655.pdf.jpg1401تبیین عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Zسینا پورنگ; محسن زکی زاده; حامد حیدری
658.pdf.jpg1401عوامل موثر بر قصد استفاده از پرداخت دیجیتال در امور روزانه توسط دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)کیاوش رحمانیان; فاطمه فغانی; حامد حیدری