Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 56 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
t951253024.pdf.jpg1398شناسایی عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)الهام طریقی
t961253041.pdf.jpg1398تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و تعیین درجه اهمیت آنها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(BSC) در شرکت پایانه های نفتی ایرانحسین یعقوبی زاده
t961263038.pdf.jpg1398تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری برند با اثر میانجی آگاهی از ارزش برند (مطالعه موردی: همراه اول شهر همدان)مرتضی غفارتبریزی
t961273036.pdf.jpg1398بررسی عوامل موثر بر کفایت سرمایه بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارسمیه علی پور
t96126373.pdf.jpg1398بررسی تاثیر ویژگی های محیطی وب سایت در رفتار خرید ناگهانی و برنامه ریزی نشده مصرف کنندگان اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه مهرالبرز که حداقل یک بار از سایت دیجی کالا خرید اینترنتی داشته اند.)سارا سبزی کار
t961253063.pdf.jpg1398بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد نوآوری و عملکرد سازمان با نقش تعدیلگر جهت‏گیری کارآفرینی و استراتژی تنوع سازی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)محمد فتح اله مقصودی
T961243061.pdf.jpg1398بررسي تاثير ابعاد مسئوليت اجتماعي شركتي بر بازاريابي صادرات قطعات خودرو شركت ساپكودرنا دارآفرین
t961243062.pdf.jpg1398بررسي تاثير مديريت دانش مشتري و قابليت هاي بازاريابي بر عملكرد نوآوري محصول (مورد مطالعه: شركت خودروسازي زامياد)محمدرضا راستگو
t951173027.pdf.jpg1398شناسايي و رتبه بندي موانع و چالشهاي پياده سازي سيستم هاي مديريت اطلاعاتي بيمارستاني در كشور (مورد مطالعه در بيمارستان ايرانشهر تهران)رضا عالی زاده
t961253040.pdf.jpg1398ارزیابی عملکرد لجستیک معکوس در بسترهای تجارت اجتماعی با استفاده از روش تاپسیسمهسا ریزوندی