Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 211-220 of 919 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1397افزایش رضایت مشتری با حداقل سازی هزینه حمل و نقل و تحویل سریع کالا با استفاده از الگوریتم ژنتیکابوالحسن لطافت
1394تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانیمحمدتقی تقوی فرد; ماندانا واقف کودهی; شیما صالحی مقدم
1400بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تاثیرگذاری شبکه های اجتماعیحمیدرضا شبانی; مهرشاد خسرویانی
1395چارچوب ارزيابي ماژولهاي سيستم بانكداري متمركز مبتني بر ويژگيهاي هوش تجاري روحانی سعید; حمیدی هما
2018A Prototyping and Evaluation of Hospital Dashboard through End-User Computing Satisfaction Model (EUCS)Saeed Rouhani; Shooka Zamenian; Sayna Rotbie
1393ارایه مدل مفهومی براساس عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در گروه شرکت های همکاران سیستمجلال رضایی نور; محمدعلی شا هحسینی; سروش خسروی
1393شناسایی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان سازمان های تامین اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل)جلال رضائی نور; حمیدرضا ضرغامی; یاسر ممشی
1394بررسي و اولويت بندي مخاطرات برونسپاري (ICT) پروژه هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات (مطالعة موردي: پروژههاي زيرساخت فناوري اطلاعات و ارتباطات)خوانساری زاده سیداحسان; شیرمحمدی مهدی
1394شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیانسیدجمال الدین حسینی; نرگس آقاخانی; جلال رضایی نور
2013Effects of components of organizational culture and information technology on the implementation of knowledge management in Mazandaran University of Medical Sciences, 2012Maryam Motamedi Joybari; Aryan Gholipour; Jamshid Yazdani Charati