Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 361-370 of 774 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1395پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبیخانلری امیر; احراری مهدی; میرپور سمیه
1397بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بانک شهر شعب غرب تهرانمحمدتقی تقوی فرد; سهیلا جعفرنژاد; محمدعلی شیخ
1396طبقه بندی مشتریان براساس عوامل موثر بر تمایل به خرید آن هامحمدرضا تقوا; محمد محرابیون محمدی; احد زارع رواسان; امیر ارضی سلطان
1397افزایش رضایت مشتری با حداقل سازی هزینه حمل و نقل و تحویل سریع کالا با استفاده از الگوریتم ژنتیکابوالحسن لطافت
1394تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانیمحمدتقی تقوی فرد; ماندانا واقف کودهی; شیما صالحی مقدم
1395چارچوب ارزيابي ماژولهاي سيستم بانكداري متمركز مبتني بر ويژگيهاي هوش تجاري روحانی سعید; حمیدی هما
1393ارایه مدل مفهومی براساس عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در گروه شرکت های همکاران سیستمجلال رضایی نور; محمدعلی شا هحسینی; سروش خسروی
1393شناسایی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان سازمان های تامین اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل)جلال رضائی نور; حمیدرضا ضرغامی; یاسر ممشی
1394بررسي و اولويت بندي مخاطرات برونسپاري (ICT) پروژه هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات (مطالعة موردي: پروژههاي زيرساخت فناوري اطلاعات و ارتباطات)خوانساری زاده سیداحسان; شیرمحمدی مهدی
1394شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیانسیدجمال الدین حسینی; نرگس آقاخانی; جلال رضایی نور