Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4311-4320 of 4843 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
372.pdf.jpg1400مطالعه ی اثر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه ی برند با نقش میانجی تجربه ی مشتر یسیدمحمدصادق موسوی
374.pdf.jpg1400بررسی تاثیر توانمندسازی منابع انسانی بر بهره وریسیدمحمدصادق موسوی
354.pdf.jpg1400تقویت رفتار شهروندی مشتری از طریق مسئولیت اجتماعی سازمان: بررسی نقش میانجی کیفیت خدمات ادراک شده (مورد مطالعه: بیمه ایران)ایمان میرزایی
350.pdf.jpg1400اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری در جهت سرمایه گذاریهای بخش تولیدیایمان میرزایی
408.pdf.jpg1399بررسی عوامل فردی و تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز)شیما حاجی سلیمانی; بهنیا توانایی سال انتشار
126.pdf.jpg1400بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر بهبود عملکرد تامین کننده با توجه به نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت های تامین کننده مواد اولیه واحدهای مستقر در شهرک صنعتی رشت)حمیدرضا رضوانی; افسانه نیک محمدی; سرافراز محمدی
352.pdf.jpg1400شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابیایمان میرزایی
179.pdf.jpg1393بررسي آثار متقابل عوامل بحراني شكست پروژه هاي در صنايع ايران ERP پياده سازيمحمد گمنام سفيدداربني; سيد محمدرضا ناصرزاده; سعيد روحاني; عليرضا قاهردوست
MGCONF02_009.pdf.jpg1397امکان سنجی پروژه احداث فروشگاه زنجیره ای هایپر مارکت در شهر کرج با استفاده از فرآیند تحلیل تاپسیس فازی (Fuzzy Topsis)حمیدرضا رضوانی; جواد صفویه
373.pdf.jpg1400مطالعه ی اثر محرک های شناختی بر رضایتمندی، وفاداری و تعهد به برندسیدمحمدصادق موسوی