Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4398
Title: مطالعه ی اثر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه ی برند با نقش میانجی تجربه ی مشتر ی
Authors: سیدمحمدصادق موسوی
subject: ارزش ویژه برند ، مدارس سلام ، بازاریابی ، تجربه ی مشتری
Year: 1400
Abstract: چند دهه ای است، برند ها نقش حیاتی و مهمی را در موففیت تجاری بلندمدت کسب و کارها از طریق ایجاد ارتباط با مشتریان ایفا نموده اند. باوجود آگاهی و دانش بسیار زیاد، محققان استدلال میکنند که هنوز در مورد عوامل موثر بر ارزش برند مبتنی بر مشتری، بایستی تحقیقات بیشتری صورتپذیرد. با توجه به وجود رقابت های شدید و ورود برندهای جدید به بازار مدارس، بالا رفتن میزان توقعات مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت بالاتر از سوی سایرمدارس، مسئله ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری برای برند مدارس سلام پررنگ تر می شود. تاکنون تحقیقات اندکی در زمینه تجربه مشتری و به منظورتحقق ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری در سطح مدارس انجام گرفته است. از این رو با توجه به اهمیتی که تجربهی مشتری بر ارزش ویژهی برند مبتنیبر مشتری دارند، مطالعه این موضوع برای شرکتها و سازمانها از اهمیت زیادی برخوردار است و از طرفی بررسی روابط بین تجربهی مشتری و ارزش ویژهیبرند مبتنی بر مشتری شکاف موجود در ادبیات برندسازی و رفتار مصرف کننده را برخواهد داشت و هدف این پژوهش انجام چنین بررسی است. بنابراین هدفاصلی تحقیق حاضر پاسخ به این سوال است که فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژهی برند با نقش میانجی تجربهی مشتری تاثیر دارد. روش تحقیق مورداستفاده در ای ن پژوهش توصیفی بوده و بر اساس هدف تحقیق، از نوع کاربردی م ی باشد و به لحاظ نحوه گردآوری و تحلی ل داده ها از نوع تحقیقات کمی و ازنوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل والدین دانش آموزان مدارس سلام در تهران است داده های لازم برای ای ن تحقیق با استفاده از نمونه ایمتشکل از ۴۳۷ نفر و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس جمع آوری گردید. آلفای کرونباخ پرسشنامه برای تمامی شاخص ها بیشتر از ۷ / ۰ می باشد که نشان دهنده ی پای ایی قوی ابزار تحقیق است. در مجموع، این تحقیق به بررسی ده فرضیه ی فرعی پرداخت. نتایج نشان می دهد که نه فرضیهها مورد تائید قرار گرفتند ولی فرضیه ی دسترسی آسان به خدمات مورد تائید قرار نگرفت. بنابراین به مدیران مدارس سلام پیشنهاد می شود که فعالیتهایبازاریابی و مدیریت تجربهی مشتری را به منظور بهبود ارزش ویژهی برند مدارس سلام بکار برند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4398
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
372.pdf683.33 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: مطالعه ی اثر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه ی برند با نقش میانجی تجربه ی مشتر ی
Authors: سیدمحمدصادق موسوی
subject: ارزش ویژه برند ، مدارس سلام ، بازاریابی ، تجربه ی مشتری
Year: 1400
Abstract: چند دهه ای است، برند ها نقش حیاتی و مهمی را در موففیت تجاری بلندمدت کسب و کارها از طریق ایجاد ارتباط با مشتریان ایفا نموده اند. باوجود آگاهی و دانش بسیار زیاد، محققان استدلال میکنند که هنوز در مورد عوامل موثر بر ارزش برند مبتنی بر مشتری، بایستی تحقیقات بیشتری صورتپذیرد. با توجه به وجود رقابت های شدید و ورود برندهای جدید به بازار مدارس، بالا رفتن میزان توقعات مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت بالاتر از سوی سایرمدارس، مسئله ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری برای برند مدارس سلام پررنگ تر می شود. تاکنون تحقیقات اندکی در زمینه تجربه مشتری و به منظورتحقق ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری در سطح مدارس انجام گرفته است. از این رو با توجه به اهمیتی که تجربهی مشتری بر ارزش ویژهی برند مبتنیبر مشتری دارند، مطالعه این موضوع برای شرکتها و سازمانها از اهمیت زیادی برخوردار است و از طرفی بررسی روابط بین تجربهی مشتری و ارزش ویژهیبرند مبتنی بر مشتری شکاف موجود در ادبیات برندسازی و رفتار مصرف کننده را برخواهد داشت و هدف این پژوهش انجام چنین بررسی است. بنابراین هدفاصلی تحقیق حاضر پاسخ به این سوال است که فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژهی برند با نقش میانجی تجربهی مشتری تاثیر دارد. روش تحقیق مورداستفاده در ای ن پژوهش توصیفی بوده و بر اساس هدف تحقیق، از نوع کاربردی م ی باشد و به لحاظ نحوه گردآوری و تحلی ل داده ها از نوع تحقیقات کمی و ازنوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل والدین دانش آموزان مدارس سلام در تهران است داده های لازم برای ای ن تحقیق با استفاده از نمونه ایمتشکل از ۴۳۷ نفر و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس جمع آوری گردید. آلفای کرونباخ پرسشنامه برای تمامی شاخص ها بیشتر از ۷ / ۰ می باشد که نشان دهنده ی پای ایی قوی ابزار تحقیق است. در مجموع، این تحقیق به بررسی ده فرضیه ی فرعی پرداخت. نتایج نشان می دهد که نه فرضیهها مورد تائید قرار گرفتند ولی فرضیه ی دسترسی آسان به خدمات مورد تائید قرار نگرفت. بنابراین به مدیران مدارس سلام پیشنهاد می شود که فعالیتهایبازاریابی و مدیریت تجربهی مشتری را به منظور بهبود ارزش ویژهی برند مدارس سلام بکار برند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4398
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
372.pdf683.33 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: مطالعه ی اثر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه ی برند با نقش میانجی تجربه ی مشتر ی
Authors: سیدمحمدصادق موسوی
subject: ارزش ویژه برند ، مدارس سلام ، بازاریابی ، تجربه ی مشتری
Year: 1400
Abstract: چند دهه ای است، برند ها نقش حیاتی و مهمی را در موففیت تجاری بلندمدت کسب و کارها از طریق ایجاد ارتباط با مشتریان ایفا نموده اند. باوجود آگاهی و دانش بسیار زیاد، محققان استدلال میکنند که هنوز در مورد عوامل موثر بر ارزش برند مبتنی بر مشتری، بایستی تحقیقات بیشتری صورتپذیرد. با توجه به وجود رقابت های شدید و ورود برندهای جدید به بازار مدارس، بالا رفتن میزان توقعات مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت بالاتر از سوی سایرمدارس، مسئله ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری برای برند مدارس سلام پررنگ تر می شود. تاکنون تحقیقات اندکی در زمینه تجربه مشتری و به منظورتحقق ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری در سطح مدارس انجام گرفته است. از این رو با توجه به اهمیتی که تجربهی مشتری بر ارزش ویژهی برند مبتنیبر مشتری دارند، مطالعه این موضوع برای شرکتها و سازمانها از اهمیت زیادی برخوردار است و از طرفی بررسی روابط بین تجربهی مشتری و ارزش ویژهیبرند مبتنی بر مشتری شکاف موجود در ادبیات برندسازی و رفتار مصرف کننده را برخواهد داشت و هدف این پژوهش انجام چنین بررسی است. بنابراین هدفاصلی تحقیق حاضر پاسخ به این سوال است که فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژهی برند با نقش میانجی تجربهی مشتری تاثیر دارد. روش تحقیق مورداستفاده در ای ن پژوهش توصیفی بوده و بر اساس هدف تحقیق، از نوع کاربردی م ی باشد و به لحاظ نحوه گردآوری و تحلی ل داده ها از نوع تحقیقات کمی و ازنوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل والدین دانش آموزان مدارس سلام در تهران است داده های لازم برای ای ن تحقیق با استفاده از نمونه ایمتشکل از ۴۳۷ نفر و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس جمع آوری گردید. آلفای کرونباخ پرسشنامه برای تمامی شاخص ها بیشتر از ۷ / ۰ می باشد که نشان دهنده ی پای ایی قوی ابزار تحقیق است. در مجموع، این تحقیق به بررسی ده فرضیه ی فرعی پرداخت. نتایج نشان می دهد که نه فرضیهها مورد تائید قرار گرفتند ولی فرضیه ی دسترسی آسان به خدمات مورد تائید قرار نگرفت. بنابراین به مدیران مدارس سلام پیشنهاد می شود که فعالیتهایبازاریابی و مدیریت تجربهی مشتری را به منظور بهبود ارزش ویژهی برند مدارس سلام بکار برند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4398
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
372.pdf683.33 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File