مهندسی فناوری اطلاعات Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 939
< previous   more >
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
94.pdf.jpg1395عوامل بحرانی شکست در پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانیعباس غلامزاده; جلال رضایی نور; سیدبابک ابراهیمی
93.pdf.jpg1395سیستم یکپارجه پرداخت الکترونیک شهرداریها، تلفیق پرداخت الکترونیک و هوش تجاریعباس غلامزاده; جلال رضایی نور
534.pdf.jpg1395رابطه بین تداوم استفاده از متدولوژی چابک و خود کنترلی تیم های توسعه نرم افزار(مورد مطالعه : شرکت نرم افزاری کسرا )محمدتقی تقوی فرد; مریم سادات حسینی
530.pdf.jpg1395رابطه بین تداوم استفاده از متدولوژی چابک و انگیزه تیم های توسعه نرم افزارسیدمحمدتقی تقوی فرد; راحله شاهرخ اصفهانی
547.pdf.jpg1395تعیین واولویت بندی زیر ساختهای مناسب به منظور پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بانک حکمت ایرانیاناکبر نبی اللهی; مهران حبیب زادگان; سارا سالاری پور
539.pdf.jpg1395بررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابرسعید روحانی; حامد رضایی; سوگل ربیعی ساوجی
549.pdf.jpg1395بررسی رابطه توسعه منابع انسانی و بکارگیری فناوری اطلاعات دردانشگاه ایلامیاسر سلیمانی; بهرام قنبری; امیر اشرفی; ندا نجفی
90.pdf.jpg1395بررسی بهترین شیوه تدریس در سیستم یادگیری الکترونیکی با توجه تعداد پست های ایجاد شده در تالارهای گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی_مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی مهرالبرزعلیرضا جهانی; پریسا سلمانی نژاد
517.pdf.jpg1395ارائه مدلی بهینه برای تست نرم افزارسید جمال الدین حسینی; نرگس آقاخانی; جواد صفویه
518.pdf.jpg1395ارائه مدل مدیریت زنجیره ای دانش در سازمانجلال رضایی نور; علی امخوانی صمدی; نرگس آقاحانی
511.pdf.jpg1395ارائه مدل اعتماد مبتنی بر توافقات سطح سرویس (SLA) در رایانش ابریابوالفضل کیانی نیکو; مریم پارسی; مصطفی کیانی نیکو; ابوذر عرب سرخی
535.pdf.jpg1395احیای مدیریت دانش سازمانی از طریق نظام پیشنهادهاشبنم دلجوان نیکویی; مصطفی محمدی
515.pdf.jpg1395The Effect of Tacit Knowledge of Employees on Improvement of Communication with Bank Customers (Case Study: Tejarat Bank, Golestan province)Mohammadsaleh Torkestani; Saideh Bazamini; Akbar Mohammad Lou
521.pdf.jpg1395Knowledge Process Capability, Customer Relationship Management, and Service Quality of Bank Industry (Case Study: Mellat Bank of Mashhad)Morteza Rojui; Zeynab Sheykholeslami; Akbar Mohammad Lou
520.pdf.jpg1395Knowledge Management Processes, electronic Customer Relationship Management, and company PerformanceAkbar Mohammad Lou; Saideh Barzamini; Abolfazl Badamchi Gavgani
513.pdf.jpg1395Developing lean and agile automotive suppliers manufactures supply chainAkbar Mohammad Lou; Saide Barzamini; Mansore Khazir
461.pdf.jpg1398بررسی تاثیر سیستم های حمل و نقل هوشمند در عملکرد حمل و نقل جاده ایاشرف نقی زاده
411.pdf.jpg1399مقایسه و تحلیل بسترهای یادگیری الکترونیک آنلاین مورد استفاده در ایرانمحمدرضا عباسیان; مهرشاد خسرویانی; حمید میرزابیگی خامنه
410.pdf.jpg1399مقایسه و تحلیل نرم افزارهای موک فارسی در ایرانمحمدرضا عباسیان; مهرشاد خسرویانی; حمید میرزابیگی خامنه
409.pdf.jpg1399تاثیر فناوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی دانش آموزان با تحلیل SWOTحامد حیدری; نادی علیزاده; یاسر غرایاق زندی; نرگس نیکزاد
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 939
< previous   more >

Discover & Search