جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/5042
عنوان: بررسی تاثیر نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی و استراتژی صادرات
پدیدآورنده: عباس منوریان;فرح عالیخانی;ابوذر محمدپور
کلید واژه ها: هوش مصنوعی، خلاقیت های بسته بندی، استراتژی صادرات
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: این تحقیق با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی در محصولات خشکبار و بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد استراتژی صادرات در محصولات خشکبار انجام شده است. نوع تحقیق از لحاظ هدف کاربردی است و نوع تحقیق براساس گردآوری داده ها در دسته تحقیقات توصیفی قرار میگیرد که از روش پیمایش استفاده خواهد گردید. جامعه آماری این تحقیق از کلیه بازرگانان صنایع خشکبارشهر تهران است که طی دوره زمانی سال 1395تا 1401 به مدت حداقل سه سال در این صنف مشغول به فعالیت بوده باشند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. بعد از براورد جامعه آماری که تعداد 15000 نفر بر آورد شده است، حجم نمونه384 نفر تخمین زده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هوش مصنوعی بر کلیه عوامل مورد بررسی شامل زیبایی شناختی/ پیام و اطلاعات، حفاظت از محصول و استفاده آسان، درک برند/ رفتار خرید، نگرانی های زیست محیطی، مقایسه با رقبا و استراتژی تمایز، رهبری هزینه و قلمرو محصول-بازار تاثیر معنادار و مستقیمی دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5042
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
ابوذر محمدپور.pdf3.93 MBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی و استراتژی صادرات
پدیدآورنده: عباس منوریان;فرح عالیخانی;ابوذر محمدپور
کلید واژه ها: هوش مصنوعی، خلاقیت های بسته بندی، استراتژی صادرات
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: این تحقیق با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی در محصولات خشکبار و بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد استراتژی صادرات در محصولات خشکبار انجام شده است. نوع تحقیق از لحاظ هدف کاربردی است و نوع تحقیق براساس گردآوری داده ها در دسته تحقیقات توصیفی قرار میگیرد که از روش پیمایش استفاده خواهد گردید. جامعه آماری این تحقیق از کلیه بازرگانان صنایع خشکبارشهر تهران است که طی دوره زمانی سال 1395تا 1401 به مدت حداقل سه سال در این صنف مشغول به فعالیت بوده باشند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. بعد از براورد جامعه آماری که تعداد 15000 نفر بر آورد شده است، حجم نمونه384 نفر تخمین زده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هوش مصنوعی بر کلیه عوامل مورد بررسی شامل زیبایی شناختی/ پیام و اطلاعات، حفاظت از محصول و استفاده آسان، درک برند/ رفتار خرید، نگرانی های زیست محیطی، مقایسه با رقبا و استراتژی تمایز، رهبری هزینه و قلمرو محصول-بازار تاثیر معنادار و مستقیمی دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5042
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
ابوذر محمدپور.pdf3.93 MBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی و استراتژی صادرات
پدیدآورنده: عباس منوریان;فرح عالیخانی;ابوذر محمدپور
کلید واژه ها: هوش مصنوعی، خلاقیت های بسته بندی، استراتژی صادرات
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: این تحقیق با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی در محصولات خشکبار و بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد استراتژی صادرات در محصولات خشکبار انجام شده است. نوع تحقیق از لحاظ هدف کاربردی است و نوع تحقیق براساس گردآوری داده ها در دسته تحقیقات توصیفی قرار میگیرد که از روش پیمایش استفاده خواهد گردید. جامعه آماری این تحقیق از کلیه بازرگانان صنایع خشکبارشهر تهران است که طی دوره زمانی سال 1395تا 1401 به مدت حداقل سه سال در این صنف مشغول به فعالیت بوده باشند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. بعد از براورد جامعه آماری که تعداد 15000 نفر بر آورد شده است، حجم نمونه384 نفر تخمین زده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هوش مصنوعی بر کلیه عوامل مورد بررسی شامل زیبایی شناختی/ پیام و اطلاعات، حفاظت از محصول و استفاده آسان، درک برند/ رفتار خرید، نگرانی های زیست محیطی، مقایسه با رقبا و استراتژی تمایز، رهبری هزینه و قلمرو محصول-بازار تاثیر معنادار و مستقیمی دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5042
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
ابوذر محمدپور.pdf3.93 MBAdobe PDF