Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5042
Title: بررسی تاثیر نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی و استراتژی صادرات
Authors: عباس منوریان;فرح عالیخانی;ابوذر محمدپور
subject: هوش مصنوعی، خلاقیت های بسته بندی، استراتژی صادرات
Year: 1403
Abstract: این تحقیق با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی در محصولات خشکبار و بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد استراتژی صادرات در محصولات خشکبار انجام شده است. نوع تحقیق از لحاظ هدف کاربردی است و نوع تحقیق براساس گردآوری داده ها در دسته تحقیقات توصیفی قرار میگیرد که از روش پیمایش استفاده خواهد گردید. جامعه آماری این تحقیق از کلیه بازرگانان صنایع خشکبارشهر تهران است که طی دوره زمانی سال 1395تا 1401 به مدت حداقل سه سال در این صنف مشغول به فعالیت بوده باشند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. بعد از براورد جامعه آماری که تعداد 15000 نفر بر آورد شده است، حجم نمونه384 نفر تخمین زده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هوش مصنوعی بر کلیه عوامل مورد بررسی شامل زیبایی شناختی/ پیام و اطلاعات، حفاظت از محصول و استفاده آسان، درک برند/ رفتار خرید، نگرانی های زیست محیطی، مقایسه با رقبا و استراتژی تمایز، رهبری هزینه و قلمرو محصول-بازار تاثیر معنادار و مستقیمی دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5042
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
ابوذر محمدپور.pdf3.93 MBAdobe PDF
Title: بررسی تاثیر نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی و استراتژی صادرات
Authors: عباس منوریان;فرح عالیخانی;ابوذر محمدپور
subject: هوش مصنوعی، خلاقیت های بسته بندی، استراتژی صادرات
Year: 1403
Abstract: این تحقیق با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی در محصولات خشکبار و بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد استراتژی صادرات در محصولات خشکبار انجام شده است. نوع تحقیق از لحاظ هدف کاربردی است و نوع تحقیق براساس گردآوری داده ها در دسته تحقیقات توصیفی قرار میگیرد که از روش پیمایش استفاده خواهد گردید. جامعه آماری این تحقیق از کلیه بازرگانان صنایع خشکبارشهر تهران است که طی دوره زمانی سال 1395تا 1401 به مدت حداقل سه سال در این صنف مشغول به فعالیت بوده باشند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. بعد از براورد جامعه آماری که تعداد 15000 نفر بر آورد شده است، حجم نمونه384 نفر تخمین زده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هوش مصنوعی بر کلیه عوامل مورد بررسی شامل زیبایی شناختی/ پیام و اطلاعات، حفاظت از محصول و استفاده آسان، درک برند/ رفتار خرید، نگرانی های زیست محیطی، مقایسه با رقبا و استراتژی تمایز، رهبری هزینه و قلمرو محصول-بازار تاثیر معنادار و مستقیمی دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5042
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
ابوذر محمدپور.pdf3.93 MBAdobe PDF
Title: بررسی تاثیر نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی و استراتژی صادرات
Authors: عباس منوریان;فرح عالیخانی;ابوذر محمدپور
subject: هوش مصنوعی، خلاقیت های بسته بندی، استراتژی صادرات
Year: 1403
Abstract: این تحقیق با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد خلاقیت های بسته بندی در محصولات خشکبار و بررسی نقش هوش مصنوعی بر ایجاد استراتژی صادرات در محصولات خشکبار انجام شده است. نوع تحقیق از لحاظ هدف کاربردی است و نوع تحقیق براساس گردآوری داده ها در دسته تحقیقات توصیفی قرار میگیرد که از روش پیمایش استفاده خواهد گردید. جامعه آماری این تحقیق از کلیه بازرگانان صنایع خشکبارشهر تهران است که طی دوره زمانی سال 1395تا 1401 به مدت حداقل سه سال در این صنف مشغول به فعالیت بوده باشند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. بعد از براورد جامعه آماری که تعداد 15000 نفر بر آورد شده است، حجم نمونه384 نفر تخمین زده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که هوش مصنوعی بر کلیه عوامل مورد بررسی شامل زیبایی شناختی/ پیام و اطلاعات، حفاظت از محصول و استفاده آسان، درک برند/ رفتار خرید، نگرانی های زیست محیطی، مقایسه با رقبا و استراتژی تمایز، رهبری هزینه و قلمرو محصول-بازار تاثیر معنادار و مستقیمی دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5042
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
ابوذر محمدپور.pdf3.93 MBAdobe PDF