Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorربابه تاجیک-
dc.contributorمحسن نمازی-
dc.contributorمسعود قاسمیان-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:55:57Z-
dc.date.available2025-06-08T22:55:57Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5037-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت، تخصص، اعتمادپذیری، آشنایی با اینفلوئنسر بر رابطه پاراسوشیال و رابطه پاراسوشیال و کیفیت محتوا بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (اینستاگرام) تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای سیاست گذاران بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید در بین کاربران شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاینفلوئنسر ، رابطه پاراسوشیال ، قصد خرید ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی ، اینستاگرامen_US
dc.titleبررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
819.pdf801.68 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorربابه تاجیک-
dc.contributorمحسن نمازی-
dc.contributorمسعود قاسمیان-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:55:57Z-
dc.date.available2025-06-08T22:55:57Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5037-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت، تخصص، اعتمادپذیری، آشنایی با اینفلوئنسر بر رابطه پاراسوشیال و رابطه پاراسوشیال و کیفیت محتوا بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (اینستاگرام) تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای سیاست گذاران بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید در بین کاربران شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاینفلوئنسر ، رابطه پاراسوشیال ، قصد خرید ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی ، اینستاگرامen_US
dc.titleبررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
819.pdf801.68 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorربابه تاجیک-
dc.contributorمحسن نمازی-
dc.contributorمسعود قاسمیان-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:55:57Z-
dc.date.available2025-06-08T22:55:57Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5037-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت، تخصص، اعتمادپذیری، آشنایی با اینفلوئنسر بر رابطه پاراسوشیال و رابطه پاراسوشیال و کیفیت محتوا بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (اینستاگرام) تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای سیاست گذاران بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید در بین کاربران شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاینفلوئنسر ، رابطه پاراسوشیال ، قصد خرید ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی ، اینستاگرامen_US
dc.titleبررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
819.pdf801.68 kBAdobe PDF