Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5037
Title: بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)
Authors: ربابه تاجیک;محسن نمازی;مسعود قاسمیان;حامد حیدری
subject: اینفلوئنسر ، رابطه پاراسوشیال ، قصد خرید ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی ، اینستاگرام
Year: 1403
Abstract: این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت، تخصص، اعتمادپذیری، آشنایی با اینفلوئنسر بر رابطه پاراسوشیال و رابطه پاراسوشیال و کیفیت محتوا بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (اینستاگرام) تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای سیاست گذاران بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید در بین کاربران شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) استفاده نمایند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5037
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
819.pdf801.68 kBAdobe PDF
Title: بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)
Authors: ربابه تاجیک;محسن نمازی;مسعود قاسمیان;حامد حیدری
subject: اینفلوئنسر ، رابطه پاراسوشیال ، قصد خرید ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی ، اینستاگرام
Year: 1403
Abstract: این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت، تخصص، اعتمادپذیری، آشنایی با اینفلوئنسر بر رابطه پاراسوشیال و رابطه پاراسوشیال و کیفیت محتوا بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (اینستاگرام) تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای سیاست گذاران بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید در بین کاربران شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) استفاده نمایند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5037
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
819.pdf801.68 kBAdobe PDF
Title: بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)
Authors: ربابه تاجیک;محسن نمازی;مسعود قاسمیان;حامد حیدری
subject: اینفلوئنسر ، رابطه پاراسوشیال ، قصد خرید ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی ، اینستاگرام
Year: 1403
Abstract: این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام) استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت، تخصص، اعتمادپذیری، آشنایی با اینفلوئنسر بر رابطه پاراسوشیال و رابطه پاراسوشیال و کیفیت محتوا بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (اینستاگرام) تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای سیاست گذاران بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید در بین کاربران شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) استفاده نمایند.
URI: http://localhost/handle/Hannan/5037
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
819.pdf801.68 kBAdobe PDF