Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسپیده ملکی کلخوران-
dc.contributorسمیرا رمضانی هشتجین-
dc.contributorبابک منصوری فر-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:54:38Z-
dc.date.available2025-06-08T22:54:38Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5036-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که هزینه تعویض و جذابیت جایگزین بر قصد تغییر به پرداخت از طریق تلفن همراه تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی را برای دولت, سازمان های غیردولتی و کسب و کارها فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای پرداخت از طریق تلفن همراه در جهت افزایش بهبود تجربه کاربران استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهزینه تعویض ، جذابیت جایگزین ، هزینه تعویض ، قصد تغییر به پرداخت از طریق تلفن همراه ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
818.pdf1.21 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسپیده ملکی کلخوران-
dc.contributorسمیرا رمضانی هشتجین-
dc.contributorبابک منصوری فر-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:54:38Z-
dc.date.available2025-06-08T22:54:38Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5036-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که هزینه تعویض و جذابیت جایگزین بر قصد تغییر به پرداخت از طریق تلفن همراه تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی را برای دولت, سازمان های غیردولتی و کسب و کارها فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای پرداخت از طریق تلفن همراه در جهت افزایش بهبود تجربه کاربران استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهزینه تعویض ، جذابیت جایگزین ، هزینه تعویض ، قصد تغییر به پرداخت از طریق تلفن همراه ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
818.pdf1.21 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسپیده ملکی کلخوران-
dc.contributorسمیرا رمضانی هشتجین-
dc.contributorبابک منصوری فر-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:54:38Z-
dc.date.available2025-06-08T22:54:38Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5036-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه استخراج شده و بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی تشکیل داده اند که تعداد ۲۰۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که هزینه تعویض و جذابیت جایگزین بر قصد تغییر به پرداخت از طریق تلفن همراه تاثیر می گذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی را برای دولت, سازمان های غیردولتی و کسب و کارها فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای پرداخت از طریق تلفن همراه در جهت افزایش بهبود تجربه کاربران استفاده نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهزینه تعویض ، جذابیت جایگزین ، هزینه تعویض ، قصد تغییر به پرداخت از طریق تلفن همراه ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
818.pdf1.21 MBAdobe PDF