Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهنگامه سادات هاشمی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:53:13Z-
dc.date.available2025-06-08T22:53:13Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5035-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش به بررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد پرداخته شده است. ژوهش حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و به لحاظ روش از نوع پیمایشی-تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش شامل کاربرانی ایرانی که حداقل یکبار از طریق رسانه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید کردند. از آنجایی که جامعه آماری نامحدود می باشد، بر اساس جدول مورگان حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد و روش نمونه گیری در دسترس بود. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد، به این صورت که قابلیت دیدن توسط لیو و همکاران(۲۰۱۳)؛ اصالت توسط دونگ(۲۰۱۹)؛ بورلند(۲۰۰۸)؛ تعامل توسط سان و همکاران (۲۰۱۹)؛ اعتماد توسط چانگ و همکاران(۲۰۰۸)؛ جیا(۲۰۱۹) و قصد خرید توسط منگ (۲۰۱۲) مطرح شده است. جهت تجزیه و تحلیل آماری با روش مدلسازی معادلات ساختاری و با نرم افزار اسمارت پی ال اس تحلیل شد. نتایج نشان دهنده این بود که اعتماد بر قصد خرید تاثیر معناداری دارد. قابلیت دیدن بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد. همچنین اصالت بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد و در نهایت تعامل بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectقصد خرید ، اعتماد ، تعامل ، اصالت ، پلتفرم های چندرسانه ایen_US
dc.titleبررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
817.pdf609.25 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهنگامه سادات هاشمی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:53:13Z-
dc.date.available2025-06-08T22:53:13Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5035-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش به بررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد پرداخته شده است. ژوهش حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و به لحاظ روش از نوع پیمایشی-تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش شامل کاربرانی ایرانی که حداقل یکبار از طریق رسانه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید کردند. از آنجایی که جامعه آماری نامحدود می باشد، بر اساس جدول مورگان حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد و روش نمونه گیری در دسترس بود. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد، به این صورت که قابلیت دیدن توسط لیو و همکاران(۲۰۱۳)؛ اصالت توسط دونگ(۲۰۱۹)؛ بورلند(۲۰۰۸)؛ تعامل توسط سان و همکاران (۲۰۱۹)؛ اعتماد توسط چانگ و همکاران(۲۰۰۸)؛ جیا(۲۰۱۹) و قصد خرید توسط منگ (۲۰۱۲) مطرح شده است. جهت تجزیه و تحلیل آماری با روش مدلسازی معادلات ساختاری و با نرم افزار اسمارت پی ال اس تحلیل شد. نتایج نشان دهنده این بود که اعتماد بر قصد خرید تاثیر معناداری دارد. قابلیت دیدن بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد. همچنین اصالت بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد و در نهایت تعامل بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectقصد خرید ، اعتماد ، تعامل ، اصالت ، پلتفرم های چندرسانه ایen_US
dc.titleبررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
817.pdf609.25 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهنگامه سادات هاشمی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:53:13Z-
dc.date.available2025-06-08T22:53:13Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5035-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش به بررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد پرداخته شده است. ژوهش حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و به لحاظ روش از نوع پیمایشی-تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش شامل کاربرانی ایرانی که حداقل یکبار از طریق رسانه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید کردند. از آنجایی که جامعه آماری نامحدود می باشد، بر اساس جدول مورگان حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد و روش نمونه گیری در دسترس بود. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد، به این صورت که قابلیت دیدن توسط لیو و همکاران(۲۰۱۳)؛ اصالت توسط دونگ(۲۰۱۹)؛ بورلند(۲۰۰۸)؛ تعامل توسط سان و همکاران (۲۰۱۹)؛ اعتماد توسط چانگ و همکاران(۲۰۰۸)؛ جیا(۲۰۱۹) و قصد خرید توسط منگ (۲۰۱۲) مطرح شده است. جهت تجزیه و تحلیل آماری با روش مدلسازی معادلات ساختاری و با نرم افزار اسمارت پی ال اس تحلیل شد. نتایج نشان دهنده این بود که اعتماد بر قصد خرید تاثیر معناداری دارد. قابلیت دیدن بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد. همچنین اصالت بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد و در نهایت تعامل بر قصد خرید و اعتماد تاثیر معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectقصد خرید ، اعتماد ، تعامل ، اصالت ، پلتفرم های چندرسانه ایen_US
dc.titleبررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
817.pdf609.25 kBAdobe PDF