Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدی ترابی-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorندا نجفی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:31:01Z-
dc.date.available2025-06-08T22:31:01Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5020-
dc.description.abstractهدف از انجام این پژوهش، تاثیر تاب آوری مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریتبود. تحقیق حاضر به لحاظ نوع هدف کاربردی با رویکرد کمی است. همچنین با توجه به ماهیت، تحقیق توصیفی از نوع زمینهیابی (پیمایشی) است. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران، معاونین، متخصصین و کارشناسان زنجیره تامین در کارخانه پگاههستند که حدود ۳۵ نفر می باشند . نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان ۳۱ نفر برآورد شده است. همچنین نمونه گیری باروش تصادفی و دسترس بوده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف، آزمون آلفای کرونباخ ،آزمون رگرسیون و نرم افزار SPSS بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد: یکپارچه سازی زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتریتاثیر معنادار دارد. پاسخگویی به موقع به مشتری بر رضایتمندی مشتری تاثیر معنادار دارد. سیستم های به هنگام بر رضایتمندیمشتری تاثیر معنادار دارد. به اشتراک گذاری اطلاعات بر رضایتمندی مشتری تاثیر معنادار دارد. بنابراین مدیریت زنجیره تامینبر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریت در شرکت کاله تاثیر معنادار دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتاب آوری مدیریت زنجیره تامین ، رضایتمندی مشتری ، رویکرد اقتضایی ، مدیریتen_US
dc.titleتاثیر تاب آوری مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File SizeFormat 
802.pdf445.56 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدی ترابی-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorندا نجفی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:31:01Z-
dc.date.available2025-06-08T22:31:01Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5020-
dc.description.abstractهدف از انجام این پژوهش، تاثیر تاب آوری مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریتبود. تحقیق حاضر به لحاظ نوع هدف کاربردی با رویکرد کمی است. همچنین با توجه به ماهیت، تحقیق توصیفی از نوع زمینهیابی (پیمایشی) است. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران، معاونین، متخصصین و کارشناسان زنجیره تامین در کارخانه پگاههستند که حدود ۳۵ نفر می باشند . نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان ۳۱ نفر برآورد شده است. همچنین نمونه گیری باروش تصادفی و دسترس بوده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف، آزمون آلفای کرونباخ ،آزمون رگرسیون و نرم افزار SPSS بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد: یکپارچه سازی زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتریتاثیر معنادار دارد. پاسخگویی به موقع به مشتری بر رضایتمندی مشتری تاثیر معنادار دارد. سیستم های به هنگام بر رضایتمندیمشتری تاثیر معنادار دارد. به اشتراک گذاری اطلاعات بر رضایتمندی مشتری تاثیر معنادار دارد. بنابراین مدیریت زنجیره تامینبر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریت در شرکت کاله تاثیر معنادار دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتاب آوری مدیریت زنجیره تامین ، رضایتمندی مشتری ، رویکرد اقتضایی ، مدیریتen_US
dc.titleتاثیر تاب آوری مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File SizeFormat 
802.pdf445.56 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدی ترابی-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorندا نجفی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:31:01Z-
dc.date.available2025-06-08T22:31:01Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5020-
dc.description.abstractهدف از انجام این پژوهش، تاثیر تاب آوری مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریتبود. تحقیق حاضر به لحاظ نوع هدف کاربردی با رویکرد کمی است. همچنین با توجه به ماهیت، تحقیق توصیفی از نوع زمینهیابی (پیمایشی) است. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران، معاونین، متخصصین و کارشناسان زنجیره تامین در کارخانه پگاههستند که حدود ۳۵ نفر می باشند . نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان ۳۱ نفر برآورد شده است. همچنین نمونه گیری باروش تصادفی و دسترس بوده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف، آزمون آلفای کرونباخ ،آزمون رگرسیون و نرم افزار SPSS بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد: یکپارچه سازی زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتریتاثیر معنادار دارد. پاسخگویی به موقع به مشتری بر رضایتمندی مشتری تاثیر معنادار دارد. سیستم های به هنگام بر رضایتمندیمشتری تاثیر معنادار دارد. به اشتراک گذاری اطلاعات بر رضایتمندی مشتری تاثیر معنادار دارد. بنابراین مدیریت زنجیره تامینبر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریت در شرکت کاله تاثیر معنادار دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتاب آوری مدیریت زنجیره تامین ، رضایتمندی مشتری ، رویکرد اقتضایی ، مدیریتen_US
dc.titleتاثیر تاب آوری مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی مشتری براساس رویکرد اقتضایی در مدیریت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File SizeFormat 
802.pdf445.56 kBAdobe PDF